Positiviteit. voorstellen Wendy

G

Guest

Guest
Mag ik me even voorstellen als Wendy. Ik heb nog maar net dit forum ontdekt. Zelf heb ik 3 kinderen waarvan eentje met cerebrale parese. Ik ben heel veel bezig met voeding mn gezonde voeding. Het is een zoektocht en leuk om telkens opnieuw weer dingen te ontdekken.

Het is zo leuk om zoveel positiefs te lezen over gezonde voeding. Het geeft me een enorm vertrouwen om door te gaan. Ook naar het zoeken van de juiste voedingsmiddelen die mijn dochtertje kunnen helpen om op haar manier gezond te zijn. En ze staat al verder dan artsen ooit hadden voorspeld met dank aan oa gezonde voeding.

Aan iedereen op dit forum geweldig om dit allemaal te kunnen lezen en ontdekken.

 
Hoi Wendy, welkom.

Leuk om je enthousiasme te lezen en goed dat je je bent gaan richten op goede voeding.

Heeft het kind met cerebrale parese dit al vanaf haar geboorte of later?

Lia

 
Ha Wendy, welkom hier. En het is ook de bedoeling dat je je positief voelt bij voeding. Goed dat jij dat inziet. Geen schuldgevoelens/angstens bij wat je eet , maar juist vrolijkheid.

Als ik dit allemaal toch eens 20 jaar geleden of zo had geweten, onze zoon heeft zijn hele leven sondevoeding gehad (en hij heeft zich daar nooit prettig bij gevoeld, ik moest dit zelfs half om half verdunnen met water anders spuugde hij dagelijks alles weer uit) ik had graag de rauwe melk bij hem uitgeprobeerd.

 
Hallo Wendy, welkom op het forum, ik ken ook een persoon die aan cerebrale parese lijd, op dit forum staat meer informatie waaronder:

Voortplanting en degeneratie.(van Dennis)
Gaat niet zozeer over CP maar over het geheel.

Ik weet hier meer van alleen om het nu even te plaatsen lijkt me nog iets te voorbarig.

Groet Remco

Over positief gesproken Wie vooruit wil, moet vooruit denken.

 
Ons dochtertje is geboren met zuurstoftekort. Ze heeft een 3-tal jaren geleden een button gehad. Ze voldeed niet aan de statistieken en was volgens de artsen te mager.

Klopte ook wel maar haar ademhaling en darmen waren haar grootste probleem. We hebben ons dan toch maar laten overtuigen om die sonde te plaatsen doch de problemen erna werden erger. Intuitief wist ik gewoon dat ademhaling en die darmfunctie het probleem bij haar waren. We hebben de sonde eruit laten halen volgens de artsen op voorwaarde dat ze de statistieken zou volgen. We zijn onze eigen weg gaan volgen. Homeopathie, voeding, hippotherapie, bachbloesems en we hebben resultaat. Artsen en therapeuten waren er zeker van dat ze nooit zelf met de rolstoel zou kunnen rijden. We hebben intussen een actieve rolstoel. Ze kan het nu wel. In hoeverre ze nog progressie maakt weet ik niet maar elke stap die ze vooruit gaat is geweldig. Ons dochtertje heeft een enorme wilskracht.Ik wil me nog verder gaan verdiepen in de voeding. Invloed van voeding op de hersenen en de zenuwen.

We geloven in haar kunnen. We houden zielsveel van haar zoals ze is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.739
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan