Poliepen - voorstellen Romagi


Heeft iemand wel eens gereinigd zoals men dat in dit artikel adviseert?

Ja Romagi, ik heb bij Santura een levend bloed analyse laten doen. Erg interessant en positief resultaat. Dat wil zeggen geen rare bloedklonters of grote tekorten van iets. Ik heb van haar die Oxygen power gekocht. Ik heb het een aantal keren gebruikt volgens advies. Soms 4 soms 5 capsules op nuchtere maag 's avonds laat. Volgende ochtend een borrelende maag maar geen extra ontlasting. Ik poep nog steeds 1x per dag, vaak in de ochtend. Heel soms 2x per dag.

Vanwaar de interesse in dit product?
 
Laatst bewerkt:
En om nog iets beter op jouw vraag in te gaan: nee ik heb het niet volgens dit protocol op de website gedaan. Gewoon met het advies dat ik van haar ontving. Dus aan het einde van de avond voor slapen 4 a 5 capsules nemen en dat 1x per week. Ik neem het niet meer wekelijks omdat ik er geen verschil in merk.
 
Dank Vetje.
Zie Poliepen. voorstellen.
Woensdag was ik voor het laatst naar de WC. gespoeld uiteraard.
Senna thee ooit geprobeerd.
Bitterzout ooit geprobeerd.
Voordeel van oxyp. in een capsule zou kunnen zijn dat ik ook een halve per dag zou kunnen nemen.

Mijn voorkeur gaat uit naar weinig gezonde stimulatie per dag.
Mede omdat ik ook incontinent ben als de darmen gaan werken door genoemde middelen.

Straks moet ik deze podcast nog luisteren.
NIEUWSBRIEF 495 | 20 OKTOBER 2023

Nieuwe uitgebreide podcast uit!

Darmen, immuunsysteem en schildklier werken samen

De unieke samenwerking tussen het immuunsysteem, de darmen en de schildklier staat centraal in de 13e Voedingsgeneeskunde podcast i.s.m. Nutramin. Ivonne Pappot gaat in gesprek met arts Laura Leichtenberg en voedingskundige Rineke Dijkinga. Luister nu naar dit inspirerende interview!
Op onze podcastpagina vindt u alle voorbije afleveringen van onze nieuwspodcast.
Lees verder

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.724
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan