Poekie stelt zich voor

Hoi Lia,

Van mij ook van harte gefeliciteerd,ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

Groet Danielle

 
Hee Poekie,

Nog gefeliciteerd! Ik weet dat je gisteren jarig was, maar toen had ik geen tijd om in te loggen. Hopelijk heb je een fijne dag gehad met Co :).

Dag dag!

 
Het is nu al zó vaak gezegd dus ga ik het maar voor je zingen ( gelukkig dat je er geen geluid bij hebt want mijn zang is niet zo best).

Happy birtday to you.... happy birtday to you.... happy birtday, happy birthday, happy birthday to you.

Alsnog van harte. :D

 
Ik ben een beetje laat, maar gisteren had ik het erg druk met school en dus geen tijd om veel op deze site te zitten. Alsnog van harte gefeliciteerd! :D Ik hoop dat het een leuke dag was :).

 
Ik ben nog veel later, we hebben in Marokko niet aldoor internet en als we het hebben kom ik niet aldoor aan het forum toe.

Wat leuk, alle felicitaties, bedankt hoor.

We zijn op mijn verjaardag over gevaren van Spanje naar Marokko, het was bijzonder slecht weer die dag maar dat mocht de pret niet drukken.

Gisteren was het heerlijk zonnig, lekker gewandeld en geluierd.

Vandaag was de groenvoorziening weer volop aan het werk: het regent dus weer pijpenstelen. We trekken morgen verder naar het zuiden, op naar de zon.

Lia

 
ps.

We staan op een 'camping' waar ze biologische olijfolie verkopen, nu hebben we dat voldoende bij ons.

Maar ik heb aan de beheerder gevraagd of hij wist of we ergens rauwe melk kunnen kopen. nu schijnt er vanavond iemand te komen die rauwe melk bij zich heeft. Hij zou even 10 liter voor ons ritselen.

We zullen het morgen wel horen.

Lia

 
hoi Lia, net jullie reis verhaal gelezen, wordt er jaloers van :lol:

 
Hahaha, geweldig. Schijnbaar komt er iemand met rauwe melk en vervolgens wordt er 10 liter geritseld :lol: ik hoop dat t lukt! Proost, op jullie gezondheid!

 
leuk zoals dat daar gaat

Van de zomer in Turkije kwamen we op de weg ook iemand tegen om te vragen om rauwe melk,de volgende ochtend vroeg stond er een boer met een paar liter melk aan de deur.en er niets voor willen hebben hè,zoo lief

 
Even een berichtje in mijn eigen topic.

Ik heb nl. sinds twee dagen een giga spierpijn in mijn linker bovenarm, die uitstraalt naar mijn hand en schouder.

Heb geen kracht om maar zelfs de arm op te tillen en kan 's nachts alleen op mijn rug liggen dus slaap ik nagenoeg niet.

Gebruik al magnesium en kokosolie uitwendig en h2o2 35% inwendig, gisteren begonnen met 3druppels en vandaag 6 druppels, maar even drastisch verhogen. DMSO wil ik nog niet aan, volgens mijn gevoel. Ben ook mijn vet inname aan het opvoeren.

Ben nu zo'n drie weken mijn MSM inname aan het verhogen, zit nu op een theelepel per dag.

De pijn kwam vanuit het niets, ik heb niets geforceerd of zo. Kan het een reactie/ontgifting kunnen zijn door de MSM?

Lia

 
Hoi Poekie klinkt vervelend.

Heb met de MSM ook echt heftige ontgiftingsverschijnselen ervaren en ben er nog maar kort mee bezig. Dit heb ik nog nooit eerder met iets anders gehad, dus het zou goed van de MSM in combinatie met de andere ontgifters kunnen komen. Weet niet goed hoeveel een theelepeltje is omdat ik de MSM capsuleer in capsules van 500. Zit nu op de 3000 want 4000 was echt teveel.

Sterkte in ieder geval

 
Hoi Lia, hoe gaat het met je arm nu? Of ben je door gegaan op een ander topic?

Ik hoorde afgelopen zaterdag op de Noordermarkt (De biologische markt in Amsterdam) van de verkoper van een kraampje die MSM verkocht, dat de meeste MSM van DMSO uit China gemaakt wordt. Het was allemaal een heel scheikundig verhaal, maar de conclusie was dat ook al staat er 'MSM uit USA' op de verpakking, dan kan het nog al de verontreinigingen van China erin hebben.

Is zwavel uit eigeel niet genoeg?

Ik had laatst ook een eigenaardige stekende pijn in m'n (r)arm, en dat is maar heel langzaam weggegaan, en komt soms een beetje terug, bij stress.

Geen idee waar het vandaan kwam. Ik probeer nu iets minder rigoureus m'n Kh om laag te gooien, misschien dat het daardoor kwam? Maar volgens mij ben jij dat stadium al lang voorbij..

Hoop dat 't inmiddels over is!

 
Die arm heeft zo'n 1,5 week, eerst behoorlijk pijn gedaan, en dat werd allengs minder. Nu is het al weer een hele tijd over. Was waarschijnlijk toch een reactie op de msm verhoging denk ik.

Lia

 
Gelukkig dat het over is. Heb je die ophogende msm inname daartoe gestaakt of is het desondanks overgegaan?

Mag ik vragen waarom je msm ophoogt(/de)?

En mag ik vragen welk merk msm je gebruikt?

Hoe kijk je overigens tegen dat verhaal over China aan?

 
Ik ben nog met de verhoging bezig, dit naar aanleiding van een bezoekje aan Marijntje/balans-balans.

Ik gebruik de msm van Ron Fonteine, en ik heb me niet verdiept in het verhaal van China.

Ga er vanuit dat de producten die bij Ron vandaan komen goed zijn.

Lia

 
Mijn moeder is vandaag 80 jaar geworden. Ze eet nu zo'n 4 jaar volgens de WAPF principes en gebruikt nog geen enkel poedertje of pilletje (lees medicijn). Ze fietst alle dagen en kaart veel, bridgen en klaverjassen. Als we onverwacht op bezoek willen gaan dan moeten we van te voren bellen of ze thuis is, ze is lekker bezig in ieder geval.

Wij zijn heel trots op haar dat ze het zo 'goed doet'.

Mam gefeliciteerd en tot vanmiddag.

Lia

 
Quote:
Gelukkig dat het over is. Heb je die ophogende msm inname daartoe gestaakt of is het desondanks overgegaan?

Mag ik vragen waarom je msm ophoogt(/de)?

En mag ik vragen welk merk msm je gebruikt?

Hoe kijk je overigens tegen dat verhaal over China aan?


Ik neem gemakkelijk een eetlepel MSM per dag. IN het weekend schakel ik over op H2O2. Het beste merk wat ik tot nu toe heb gevonden is 'Doctor's best msm powder'.

Altijd innemen met vitamine C! Ik doe het in combinatie met appelazijn, citroen en beetje BiCa met water, heel goed weg te drinken! De baking soda maakt hem iets minder zuur en doet het voorwerk dus eigenlijk al voor je maag zodat je BiCa reserves intact blijven.

Quote:
Mijn moeder is vandaag 80 jaar geworden.



Proficiat!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.189
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan