Parkinson

Trotse boer, bedankt voor het aanbod.
In principe zoek ik zoveel mogelijk adressen in de buurt.
Op de een of andere manier is reizen vermoeiend. Je zou denken je zit stil in de trein of bus maar zo is het niet.
Ik heb nu afspraken voor acupunctuur en ga later nog eens kijken voor Driebergen. De kou gaat ook meespelen. Ik heb 4 laagjes kleren aan en heb nog koude-aanvallen. In die tussentijd hoop ik een bloedonderzoek te doen naar Hashimoto.
Mijn arts Kleipool (orthomoleculair) vind ik ook niet goed genoeg.
Hier op dit forum staan mensen "open" voor alternatief. en dat is prettig.
.
 
Grappig, Ik ben geboren in Haarlem en was laatst bij ZhongJiau voor acupunctuur. Haarlem. Na de naalden maakt ze dan verbinding met een computer-programma en kan ze zien wat de naalden vooraf en achteraf aangeven.
Ik was dat nog nooit eerder tegengekomen.
Op haar website stond ook Watergas maar kon het gisteren niet vinden.
Maar ik had het goed onthouden. Wijdenes heeft ook een slechte verbinding met OV en minimaal 5 weken, 2x per week.
Ik heb ook al eens gekeken naar Parkinson voor mezelf. Of ik me herken in de klachten. Niet dus.
Het feit dat ik geen diagnose heb zit me dwars. al jaren.
Het voelt bij mij alsof ik flink griep heb gehad en daarna verzwakt ben en duizelig.
De meesten kennen dat gevoel wel denk ik.
Dus stil zitten op bed (computeren) alles oke. Bewegen niet oke.
 
Er is inmiddels contact met Arend (y)
Goed om te horen dat dit gelukt is. Niet om nu watergas in het verdom hoekje te stoppen, maar wie weet van toegevoegde waarde om ook te attenderen op vitamine K2. Zeer belangrijk bij Parkinson.


 
Trotse Boer waarom heb jij die watergas aangeschaft? Ben je een therapeut? Een trotse boer werkt op de boerderij en is trots op zijn koeien?
Ik zie een heleboel flessen staan en een heleboel slangen. Vindt het een beetje eng eruit zien. En dan moet je het zelf in elkaar zetten?
 
Vandaag zocht ik naar Trage spijsvertering" bloedtoevoer naar darmen.
Kwam kruiden tegen om thee van te maken.
Moeras spirea, Paardestaat, rozemarijn plus citroenmelisse, gingko Biloba en Wilgenschors Wilgenschors wordt gebruikt om aspirine van te maken. .
Die wilgenschors heb ik in huis, smaakt lekker.
Ik merk dat mijn darmen reageren. dus 1 thee is genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb jaren geleden (2009) steeds een natte neus gehad als ik naar de WC ging. steeds stevig gesnoten. Tot jaren later wel de natte neus weg was maar ik een bloedneus kreeg. Mike adviseerde K2 en hielp meteen. Merk Life Extension, mooi klein pilletje. Toen potje leeg was nam ik van Vitakruid Osta K2 &D3 Algae. Veel te grote ongemakkelijke harde pillen.
Maar........ bloedneus kwam terug.
Meteen weer Life ext. gekocht en alles oke. .
Vitakruid laat ik dus verder staan of kan het erbij nemen misschien.
Vitakruid is het enige suppl. in al die jaren die ik moest laten staan.
 
Trotse Boer waarom heb jij die watergas aangeschaft? Ben je een therapeut? Een trotse boer werkt op de boerderij en is trots op zijn koeien?
Ik zie een heleboel flessen staan en een heleboel slangen. Vindt het een beetje eng eruit zien. En dan moet je het zelf in elkaar zetten?
Romagi,

Ik heb de machine aangeschaft omdat ik al jaren te weinig energie heb voor mijn leeftijd. Een kennis wees me op de site www.watergas.nu waardoor ik er interesse in kreeg. Bij het zien van de rapporten met betrekking tot de resultaten bij Parkinson had ik meteen het gevoel dat ik hier werk van moest maken. De kennis die me op de watergas.nu wees heeft zelf ook zo'n machine waardoor ik het bij hem kon uitproberen. De eerste keer dat ik watergas ademde had meteen effect. Ik kreeg een energie boost van jewelste! Meteen was ik overtuigd. Tot nog toe beschouw ik dit als een van mijn beste investeringen in mijn leven!

De watergasmachine wordt gebruiksklaar voor je gemaakt + thuisbezorging met uitleg. Wat betreft de uitstraling; dit is technologie wat zeer onbekend is waardoor het er nogal technisch uitziet en niet gericht is op het aanzicht. Ik kan me voorstellen dat het afschrikt.

Wat betreft mijn forumnaam; ik was met mijn vader akkerbouwer boven Dokkum, maar door privé omstandigheden is dit misgelopen. Wel heb ik nog veel met de landbouw te maken vanuit andere hoek. En ik word vanzelf weer boer, is het niet hier dan wel elders.


Warner
 
Dank dank Trotse Boer, dit soort verhalen uit eigen ervaring zijn overtuigend.
Ik hanteer ook zo,n zin. Maar dan voor een plank uit Californie om op te liggen om darmen te spoelen, haha.
Tot nog toe beschouw ik dit als een van mijn beste investeringen in mijn leven!

 
Dank dank Trotse Boer, dit soort verhalen uit eigen ervaring zijn overtuigend.
Ik hanteer ook zo,n zin. Maar dan voor een plank uit Californie om op te liggen om darmen te spoelen, haha.
Tot nog toe beschouw ik dit als een van mijn beste investeringen in mijn leven!
Waar vind ik zo'n plank? ;)
 
www.Colema.com boards.
Ook in duitsland en engeland zijn ze te koop. daar heb ik geen adressen van. Mijn plank is uiteindelijk via duitsland besteld. Daar heb ik een nota van.
Wil je gaan spoelen of doe je dat al?
In principe kun je ook zonder plank spoelen. Op de grond liggen bv. maar dan moet je wel snel op kunnen staan. Of eerst water in laten lopen en dan op de WC gaan zitten. Gewoon een zak gevuld met water hoog hangen en een slang eraan .
Ik heb van Braun apparatuur die water naar binnen pompt.
Verder zijn darmspoelingen bij mij geen probleem. Wel de andere naween van een operatie. LAR-syndroom.
 
Alzheimers Dis, 2022; 90(1): 333–48

vele artikelen. stond in Medisch dossier.


Background: In amyloid-positive individuals at risk for Alzheimer's disease (AD), high soluble 42-amino acid amyloid-β (Aβ42) levels are associated with normal cognition. It is unknown if this relationship applies longitudinally in a genetic cohort. Objective: To test the hypothesis that high Aβ...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.333
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan