Overzichtelijkheid onderwerpen forum

Eigemlijk vind ik het ook wel best zo. Desondanks zal ik met Juglen (aHealthylife) overleggen over mogelijke kleine verbeteringen.

Mike

 
Ik vind het eigenlijk ook wel fijn zoals het nu gaat, ik mag er niet aan denken dat ik na moet gaan denken wat ik wel of niet kan schrijven, dat ik niet meer mijn gedachten en vragen kwijt kan omdat het misschien dan off/topic gaat. Als ik alleen maar informatie wil dan kan ik wel bij wikipedia/pub med enzo terecht. Of ik lees het boek van weston price. Ik wil juist meer dan droge informatie.

En inderdaad, dan heb je soms het nadeel dat je moet zoeken of opnieuw moet vragen. Geen probleem hoor.

ik heb ook liever dat Mike zijn tijd besteed aan lezingen,vertalingen en gewoon meediscussieren als dat hij politie agent moet spelen op dit forum.

 
Let wel: ik heb geen opmerkingen over de inhoud/het off-topic zijn, maar over alle onderwerpen die kriskras doorelkaar gaan op het hoofdscherm. Ik vind net wat Dirtsa hiervoor zegt. Helemasl mee eens! Het maakt dit forum ook tot een ander lees: interessanter forum, omdat er veel ervaringen gedeeld worden. Het moet niet zo zijn dat mensen in een kramp schieten om bang te zijn iets gedetailleerder te zijn.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan