Opnieuw voorstellen Debsy

Debsy Ann

Well-known member
Hi allemaal!
Ik ben al eerder op dit forum geweest, vanaf t begin geloof ik. Ik ben een tijdje niet actief geweest. Gisteravond begon ik hier weer wat te lezen en dacht ik stel me even voor weer.
Inmiddels ben ik 42, kom uit de buurt van Amsterdam heb 2 tienerdochters. Ze zijn nog jong maar wel wakker!
Al vanaf jongs af aan geïnteresseerd geweest in voeding en gezondheid en mijn intuïtie leidde mij al snel naar het werk van Price al meer dan 18 jaar geleden. Ben ook al een hele poos wakker. Maar zoals iedereen weet is dat een proces.
Ik heb een massagepraktijk opgezet waarin ik ook cupping doe en geef voedingsadviezen. Ik doe dit tot nu toe mond op mond. Ook maak ik crèmes op basis van niervet van Schotse Hooglanders. Verder heb ik wat schoonmaakadresjes want wil dus op geen manier bijdragen. Dat is van mijn kleine manier van verzet.
Zelf eet ik een groot deel van mijn dierlijke voeding rauw.
Iemand die ik enorm inspirerend vind op veel vlakken en in de woke community is bijvoorbeeld Tom Barnett. Zijn filmpje over virussen ging begin C- tijdperk viraal en heeft veel mensen wakker gemaakt van the contagious hoax.
Nou dit was het even kort!
Tot ziens op het forum.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan