opnieuw aangrmeld

tisava

New member
beste forumleden
Ik ken Mike Donkers
al vanaf het Weston Price Forum, heb zelfs hier het boek waarvan hij aan de vertaling heeft gewerkt, Voeding en fysieke degeneratie. En nu omdat ik een vraag heb gesteld die kennelijk in het verkeerde keelgat is geschoten word ik onterecht verwijderd. Ik behoor tot de groep ongevacc en probeer zoveel mogelijk kennis op te doen, o. a. ook via dit forum. De vraag over "ivermectine uit China" gebruikers op IC zag ik ergens staan en op mijn vraag om bewijs hiervoor kwam geen antwoord. Vandaar dat ik hem hier stelde. Nogmaals, ik ben totaal te goeder trouw en zou het op prijs stellen iets vriendelijker bejegend te worden. We zijn allemaal op zoek naar hetzelfde denk ik, een vrije samenleving, waar ik nog hoop een flinke poos van te mogen genieten, ondanks mijn gevorderde leeftijd (83+).
Ik doe al mijn berichtjes op mijn telefoon en ben misschien niet meer een van de snelsten om reacties te plaatsen. Elke week luister ik ook Dotcom radio en lees de schrijfsels van Henk Mutsaers. Zou hem zelfs nog wel kunnen helpen met frans, dat ik vloeiend spreek.
Dank voor het begrip.
 
Mijn welgemeende excuses, maar je had de schijn ook tegen:

Je benf een nieuw forumlid.

Je start een topic met 1 enkele vraag.

Deze vraag zet IVM in een zeer negatief daglicht.

Dit is een patroon dat trollen vertonen en ik heb besloten om hier meedogenloos en resoluut tegen op te treden. Voor jou betekent dit dat op je op moet letten om niet hetzelfde patroon te vertonen, want dan kun je een onschuldig slachtoffer worden in mijn trollenoorlog. Onderscheid je van het trollengedrag en er is niets aan de hand.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan