oorlog tegen de boer

Nee want A2 melk is hier verder niet in de buurt te vinden helaas anders had ik dat allang gedaan..

Is dat Hoeve Bouwlust?
Daar heb ik wel eens een bord met A2 op het erf zien staan.

Boerderij Landlust een stuk verderop heeft Jersey melk. Is dat niet ook A2?
Hoeve Biesland heeft volgens mij ook voornamelijk A2.
 

Mr. Frank Visser ziet Nederland in een situatie terechtkomen die vergelijkbaar is met het moment vlak vóór de Franse Revolutie, zegt hij bij WNL In de Kantine op NPO Radio 1. “Toen grote delen van de bevolking het gezag niet meer accepteerden,” verklaart hij zich nader. Echte onrechtvaardigheid en beleefde onrechtvaardigheid verzamelen zich en vormen gezamenlijk een giftige cocktail, die in de woorden van mr. Visser, ervoor kunnen zorgen dat “de boel ontploft”.

Volgens mr. Visser zijn de boerenprotesten slechts een onderdeel van de algehele onvrede onder een groot deel van de bevolking. Eerst moet dat goed in kaart worden gebracht, zonder taboes, stelt hij voor. “Daarna kun je denken aan bemiddeling van verschillende belangen.”
 
Is dat Hoeve Bouwlust?
Daar heb ik wel eens een bord met A2 op het erf zien staan.

Boerderij Landlust een stuk verderop heeft Jersey melk. Is dat niet ook A2?
Hoeve Biesland heeft volgens mij ook voornamelijk A2.
Nee Hoeve Landlust, die waren ook geïnterviewd door de NOS. Artikel staat er misschien nog. Het zijn verder hele lieve mensen hoor. Klopt zij hebben Jersey koeien dus A2.
Hoeve Bouwlust hebben ook 100% A2 maar daar heb ik toen 1,5jr geleden flinke discussie gehad over de mondkap. Ik mocht hun winkel niet in zonder. Er staat nu wel een omgekeerde vlag bij hun in de tuin.
Hoeve biesland is volgens mij voornamelijk A1🤔
 
Nee Hoeve Landlust, die waren ook geïnterviewd door de NOS. Artikel staat er misschien nog. Het zijn verder hele lieve mensen hoor. Klopt zij hebben Jersey koeien dus A2.
Hoeve Bouwlust hebben ook 100% A2 maar daar heb ik toen 1,5jr geleden flinke discussie gehad over de mondkap. Ik mocht hun winkel niet in zonder. Er staat nu wel een omgekeerde vlag bij hun in de tuin.
Hoeve biesland is volgens mij voornamelijk A1🤔

Hoeve Biesland heeft Fleckvieh en Montbeliarde koeien, dacht ik. Zaterdagmiddag ben ik daar. Dan vraag ik het aan Jan als hij er is.
 
We zijn lokaal gewoon begonnen met een paar vlaggen op een viaduct en elke keer sluiten zich er enkele wakkere burgers bij aan. Nu zijn er twee of drie vaste gasten die 3 x i d week staan en daaromheen een groep wat varieert. Laatste keer hebben zich 5 trekkers aangesloten en de snelweg ontploft bijna... De energie werk nu drie kanten op.. burgers voor boeren, Daarnaast 80-90 % steun vanaf de snelweg en boeren steunen de burgers weer door hun aanwezigheid.

Zo'n beetje net als de Gele Hesjes in Frankrijk op de rotondes 24/7 deden, houtvoren om warm te blijven eten geleverd door de lokale bevolking
 

BAARN/EEMNES Enkele boeren uit de omgeving hebben vanavond laserlicht over de polder laten schijnen. De laser werd vanaf de Anna Louwenweg, tussen Eembrugge en Eemnes, gericht op de polder Eemland. Grote laserlichten waren op een boerenwagen gezet. Het was de bedoeling dat vanaf de snelweg A1 de kleuren van de omgekeerde Nederlandse vlag, blauw wit rood, te zien waren. Dit lukte niet helemaal. Vanuit Baarn was alleen een witte straal te zien. Het was een publieksvriendelijke actie van Eemlandse boeren om aandacht te vragen voor hun problemen en om de collega’s die de onderhandelingen met Johan Remkes gaan voeren een hart onder de riem te steken.

7608f265-0cb8-41e2-a979-15d0831ef93f_thumb1140.jpg
 

Het lijkt er op dat Van der Tak het niet heeft aangedurfd om de boeren te verraden. Dan waren de rapen ook echt gaar geweest!

Mike
 
Bekijk bijlage 14195dit helpt ook. Lekker lokaal
Detroit is één van de steden met de hoogste werkeloosheid in Amerika.
Hele wijken waar geen mens meer woont.
Daar kun je voor $1 een huis kopen op voorwaarde dat je het binnen een bepaalde tijd opknapt.
Volop kansen voor ondernemende mensen.
Waarschijnlijk is dit ook een gezamelijk initiatief van deze pioniers.

Dick
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan