oorlog tegen de boer

Die doen ook mee. En vallen nu eindelijk door de mand als de verraders die ze al die tijd al waren. Dat Malieveld is van Agractie, de rest is van FDF.

Mike
 
Ik dacht dat het een actie van FDF zou zijn? Wat doet dat Agractie daar dan?
Ja klopt, dacht ik ook!! En waar blijft die grote praat vanuit dat filmpje van FDF? Allemaal blablabla. Ze zouden ‘iets groots organiseren, wat nog heel lang zou bijblijven bij de mensen’
Dat laatste klopt wel ja, als een teleurstelling blijft dit mij bij ja:rolleyes:
 
Ik vermoed dat het op het laatste moment een aangepast protest is geworden vanwege PrdV. De Deep State wint deze slag, maar de oorlog gaan ze niet winnen.

Mike
 
Ik had ze vanaf het begin al door, weet je nog? Net zo goed als dat ik meteen die Caroline van der Plas door had. FDF doet er verstandig aan geen enkele samenwerking meer te zoeken met Agractie en volledig hun eigen, spijkerharde koers te varen. Thierry moet zich niet meer laten verleiden om met deze lui zaken te doen, maar alleen nog solidair te zijn met acties van FDF.

Mike
 
Ruimte voor de boer? Ja, op 7 hoog in een nieuwe flat in de Noordoostpolder, naast een gezin van acht personen, dat nog wel schapen mag slachten. Desnoods op het balkonnetje.
 
Superjan weet het zoals altijd weer prima te vertellen!!

Wij hebben sinds een jaar een moestuin, leuk voor wat groente maar te weinig om van te leven.

Wel genoeg eieren van eigen kippen dus we gaan dan iig niet dood van de honger
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan