oorlog tegen de boer

Dierenbeweging zet activiste Boxtel op straat vanwege eten niet-veganistisch brood tijdens verblijf in cel



https://www.pigbusiness.nl/artikel/207341-dierenbeweging-zet-activiste-boxtel-op-straat-vanwege-eten-niet-veganistisch-brood-tijdens-verblijf-in-cel/

En dan te bedenken dat ik er door de WAPF uitgegooid ben omdat er klachten achter mijn rug zijn gelanceerd dat ik voeding met politiek combineerde. :roll:

Mike
 


Maar voeding en politiek hebben niets met elkaar te maken. Ik op 10 juni jl. in topic 'censuur, media':



We schrijven juli, augustus en september 2013. Dan start ik de topics Spiritueel nihilisme, Syrie en De relatie tussen mensen en varkens op wat toen nog het Weston Price Forum heette. Deze topics worden door een relatief kleine groep forumleden en stille lezers als ‘aanstootgevend’ beschouwd. In de loop der jaren klagen deze lui regelmatig bij Sally Fallon van de WAPF over mijn neiging om voeding en gezondheid te vermengen met politiek.

Aanvankelijk kiest Sally mijn zijde, omdat ik zoveel heb betekend voor de WAPF in Nederland. In het najaar van 2015 vraagt ze mij na de zoveelste klacht echter om mijn geopolitieke subforum offline te halen en in plaats daarvan een aparte website of blog te maken. Ik probeer tevergeefs haar duidelijk te maken dat je niet moet toegeven aan drammers, maar dit zijn de politiek correcte nadagen van het presidentschap van Obama en de veganistische en feministische SJW-drammers bepalen de koers. Uit respect voor Sally zet ik het geopolitieke subforum onderwater en start mijn geopolitieke blog ConspiracyDiscovery.

Het zaadje is echter al geplant en hoewel ik tracht me te beperken tot voeding en gezondheid is een aantal actieve forumleden wat minder terughoudend en worden o.a. topics over Israel en Palestina geplaatst. De azijnpissers achter de schermen ruiken bloed en gaan opnieuw klagen bij Sally Fallon. Na steeds meer vingers te hebben gekregen willen ze nu beide handen.

Op 11 mei 2016, een dag na mijn verjaardag, ontvang ik een mail van Sally. Na opnieuw klachten te hebben ontvangen, deze keer over mijn vermeende ‘antisemitisme’, heeft zij besloten namens de WAPF om officieel de banden met mij te verbreken. Er volgen tussen de 60 en 80 steunbetuigingen via email gericht aan Sally, maar het mag niet baten. Het Weston Price Forum wordt het Fa(c)ts Forum en sindsdien opereer ik volledig onafhankelijk. Meteen zet ik het geopolitieke subforum terug online en open de topics LGBTQ+, Regenboogillusie en Feminisme, drie onderwerpen die me al geruime tijd dwarszaten.

We weten allemaal wat er dat jaar op politiek niveau is gebeurd: het Oekraine-referendum in Nederland (wat weer heeft geleid tot de opkomst van FvD), het Brexit-referendum in Engeland en de verkiezingsoverwinning van Donald Trump in Amerika.

En nu is het 2019 en zitten we in Europa met links-extremistische klimaatdrammers die steeds agressiever worden naar veehouders, slagers en vleeseters. Nee hoor, Sally, ik zat volkomen verkeerd met mijn vermenging van politiek met voeding en gezondheid, mijn criticasters hadden gelijk. ? Het Weston Price Forum trok op zijn hoogtepunt 9000 unieke bezoekers per dag, nu zijn dat er 6000 per dag minder. Je had een goedlopend landelijk platform kunnen hebben, maar je moest zo nodig een klein clubje negatievelingen serieus nemen die te laf waren om met mij rechtstreeks de confrontatie aan te gaan.

Ik heb gelijk gekregen: alles wordt tegenwoordig gepolitiseerd en het wordt steeds enger. Ook had ik gelijk dat je nooit moet wijken voor drammers die geen fatsoenlijk debat willen of kunnen aangaan. Jij zat fout, Sally, niet ik. Ik kan mezelf prima aankijken in de spiegel. En jij?



Mike
 
Ik wilde deze ook net plaatsen maar jij al gedaan. Ik denk dat er voor Sally ook geen ontkennen meer aan is dat je idd gelijk hebt.
 
Sally zal nooit haar ongelijk toegeven, want Sally is een vrouw. Dit is waarom vrouwen NUL persoonlijke groei en karakterontwikkeling doormaken.

Mike
 
Toegeven niet. Maar ze kan er niet omheen met alles wat zo duidelijk zichtbaar is inmiddels.
 
Dan snap jij vrpuwen niet, ook al ben je er zelf 1. Vrouwen maken hun eigen werkelijkheid. Vandaag nog appte ik een jonge man (30) het volgende:

Standaard repertoire van vrouwen tijdens discussies:

1. Woorden verdraaien. 'Dus jij zegt dat..' Terwijl je dat helemaal nooit hebt gezegd.

2. Zeggen dat je niet mag algemeniseren over vrouwen (terwijl zij waarschijnlijk in dezelfde zin nog mannen wel op 1 hoop mogen gooien).

3. Smalende, vernederende toon aanslaan, proberen je te kleineren.

4. Shaming. Onder de gordel spelen met snijdende opmerkingen, bedoeld om je slecht over jezelf te laten voelen.

5. Emotionele chantage. Dreigen met scheiding, kinderen afpakken, etc.

6. Censuur. Elke vorm van dialoog weigeren en het onderwerp tot verboden gebied verklaren.

Kortom, alles om maar geen kritiek te willen horen en persoonlijke verantwoordelijkheid te aanvaarden. Daarom vertonen vrouwen VAN ALLE LEEFTIJDEN ook zo weinig persoonlijke groei en karakterontwikkeling. Daarom zijn ze ook onvolwassen en onbescheiden. Er is maar 1 remedie voor ons mannen als we met deze 6 stadia te maken hebben: blijf rustig, trap niet in de emotionele valkuilen en, indien nodig, WALK AWAY.

Mike
 
Het zou zomaar kunnen. Wellicht ook de reden dat ik regelmatig mezelf irriteer aan sommige vrouwen of complete oorlog met ze heb, maar het niet altijd plaatsen kan.



 
Ons regime heeft helemaal niks met Nederland. Deze kosmopolieten vinden het eigen volk eerder een blok aan het been. En boeren zijn in hun ogen waarschijnlijk het laagste van het laagste.

Het liefst zouden ze Nederland in een gigantische stadstaat veranderen – en met de huidige immigratiepolitiek zijn ze hard op weg (voeg hier juichende VVD-vastgoedboeren in, red)- met hier en daar nog een plukje groen. Waar een natgeregende Jesse Klaver dan zijn ‘witte’ achterban kan verzamelen om in dat decor op te roepen tot meer diversiteit en geseling der witheid.

Boeren zijn letterlijk geworteld in dit land, en vaak al vele generaties. Over het algemeen houden boeren van hun land en hun dieren. Anders zouden ze die enorme werklast niet vol kunnen houden.

Boeren zijn de ‘backbone’ van ieder land. Voedsel is de eerste behoefte. Als je als land niet kan voorzien in je eigen voedsel, heb je een probleem.



https://fenixx.org/2019/06/29/de-jihadcoalitie-draait-de-nederlandse-boeren-de-nek-om/

Mike
 
https://tpo.nl/2019/07/02/cda-wil-internationale-lijst-van-dierenactivisten/

Alsof deze niet allang bekend zijn.

Mike
 
NOS: "Kill de Boer & red de wereld"
Paniekzaaiers op Mediapark in nopjes met nieuw VN-rapport



https://www.geenstijl.nl/5148975/nos-kill-de-boer-red-de-wereld/

https://fenixx.org/2019/08/08/vns-klimaatalarmpanel-ipcc-wil-dat-u-vegetarier-wordt/



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.545
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan