oorlog tegen de boer

'We willen best wel bewegen'. Daaeom hebben boeren op BBB gestemd. Zucht...

Mike
Voorlopig denk ik dat de meeste boeren alleen willen bewegen als er echt iets structureel verandert aan de inkomstenkant.
Aangezien dat alleen via de belasting of toeslagen kan vanuit de overheid zie ik nog niets gaan bewegen.
 

Het Openbaar Ministerie gaat de politieagent vervolgen die vorig jaar juli op een trekker schoot op de A32. In die trekker zat de 16-jarige Jouke. De agent wordt verdacht van poging tot doodslag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull


Praten over beter verdienmodel maar ondertussen via een andere route proberen de kartelpartijen om ieder verdienmodel onmogelijk te maken.
 

Brussel geeft groen licht voor uitkoop piekbelasters stikstof in veehouderij​


De Europese Commissie heeft de plannen van het kabinet om de grote uitstoters van stikstof in de veehouderij aan te pakken goedgekeurd. Daardoor wordt het mogelijk om snel de zogeheten piekbelasters uit te kopen, zodat de uitstoot op korte termijn een stuk omlaag kan.
 

Brussel geeft groen licht voor uitkoop piekbelasters stikstof in veehouderij​


De Europese Commissie heeft de plannen van het kabinet om de grote uitstoters van stikstof in de veehouderij aan te pakken goedgekeurd. Daardoor wordt het mogelijk om snel de zogeheten piekbelasters uit te kopen, zodat de uitstoot op korte termijn een stuk omlaag kan.

Niks aan de hand. We hebben Lientje.
 
Financieel journalist Arno Wellens licht toe: “Het idee van de Green Deal is minder productie, hogere prijzen en zo voedselonzekerheid voor vooral arme Afrikanen. Een gestopte boer moet daarom niet elders in Europa ineens voedsel gaan maken, vandaar dit beroepsverbod.”
 
Vlag blijft gewoon hangen hoe die hangt, symbool van NL in nood en de bedreiging van onze vrijheid.

Trouwens verbazend hoeveel mensen een vlag in huis blijken te hebben. Die weigerden dus allemaal zich uit te spreken tegen het tirannieke beleid of durfden dit niet.

Ik verheug me nu al op de jaarlijks terugkerende vlaggendiscussie, naast de zwartepieten discussie.
 
This Dutch bill is literally insane.

It not only forces Dutch farmers to shut down their farms, it makes it ILLEGAL for them to MOVE TO ANOTHER COUNTRY and start a new farm.

"Elected" leaders are literally trying to destroy their country's ability to grow its own non-GMO/non-lab-grown food.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.767
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan