oorlog tegen de boer

Trouwens...verschijnen er bij jullie wel filmpjes en plaatjes bij geplaatste twitterberichten op dit forum? Bij mij n.l niet, ik moet altijd het twitterbericht in een nieuw tabblad openen. Op mijn smartphone zie ik wel alles wat erbij hoort. Misschien heeft het te maken met instellingen op mijn laptop?

Na het plaatsen staat het er hier gewoon als ik iets plak. Geen problemen mee. Op twitter zelf moet ik soms wel het hele bericht open klikken omdat niet alles altijd zichtbaar is.

Had hem al bij Jensen gezet, maar vind ook dat ie hier thuis hoort.

?s=20

Een aantal Nederlandse boeren zijn witheet en hebben geen vertrouwen meer in de Nederlandse politiek om tot een oplossing voor het stikstofprobleem te komen. Daarom willen ze zélf het stikstofprobleem oplossen door cruciale infrastructuur, zoals snelwegen en vlieghaven Schiphol, te blokkeren. Deze miljardenschade zal inderdaad de stikstof-uitstoot doen dalen, maar wordt ontraden door de organisator van het boerenprotest op het Malieveld, Agractie zo meldt Tubantia.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/10/miljaar-boeren-escaleren-van-demonstratie-naar-revolte-willen-stikstofprobleem-oplossen-met-blokkades/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Trouwens…verschijnen er bij jullie wel filmpjes en plaatjes bij geplaatste twitterberichten op dit forum? Bij mij n.l niet, ik moet altijd het twitterbericht in een nieuw tabblad openen. Op mijn smartphone zie ik wel alles wat erbij hoort. Misschien heeft het te maken met instellingen op mijn laptop?

Wel is het zo dat vandaag de pagina steeds moeilijk geladen word. Vanmorgen waren er berichten van storingen op twitter. Wellicht dat je daar last van hebt?

Misschien heeft het te maken met instellingen op mijn laptop
Misschien beveiliging of ergens in je browserinstellingen.

https://www.facebook.com/108811715939137/posts/1404468519706777?sfns=mo

Laat de volgende actie van de boeren maar komen! Ze vragen erom.

?s=20

https://www.ad.nl/binnenland/tweespalt-onder-de-boeren-ramkoers-tegenover-gematigde-toon-br~aa7a0cb7/

Ja, niet goed dit. Eigenlijk best teleurstellend. Ben bang dat de doelstelling op deze manier geen haalbare is. Jammer!

https://drive.google.com/file/d/1PCeucOl5jtoaHnslIXtwUCfMj9aA_Nj9/view?fbclid=IwAR32sLuOuSU8UPjdnjtTK8GNAuUfm3lTpSHBHY6Loalsf3qJCRAY-ww8OuM
verspreid deze info mensen, onder de boeren lukt mij dit nog niet. Blijkbaar is het nog een stap te ver voor velen. Maar iedereen die dit leest is er 1. De wakkere mensen brengen we op de hoogte, bij de rest zaaien we plantjes.
volgens een bron willen ze uiteindelijk de nederlandse veestapel naar polen verhuizen
op diverse plekken in de wereld heb je al megaboerderen en met mega bedoel ik mega. Vaak in landen waar de gemiddelde boer nog zijn beesten hoed. Die tegenstelling snap ik nu eindelijk.

'Control oil and you control nations; control food and you control the people' - Henry Kissinger

Om nog even in te haken op het stuk van naief, die push voor globale voedingsrichtlijnen is al aanwezig en komt bijvoorbeeld van de EAT-lancet foundation.

Natuurlijk zijn andere onderwerpen belangrijk maar eten (gezondheid) is misschien wel het aller belangrijkste. Als het ze lukt om vlees verboden te maken worden we allemaal hersenloze zombies. Zoals in het stuk van naief al beschreven staat zijn het de voedselgiganten als Tyson foods en Cargill die het 'factory farming' systeem hebben opgezet waardoor alle boeren er uit werden geconcureerd. Vervolgens kan men ditzelfde systeem gebruiken om al het dierlijk eten af te schilderen als niet duurzaam, vervuilend en gruwelijk.

Veganisten zijn over het algemeen mensen met goede bedoelingen maar daarmee ook de meest bruikbare useful idiots om deze agenda verder door te voeren. Mensen die de link tussen veganisme en Agenda 2030 niet zien moeten echt wakker worden.

Ik raad iedereen aan om te abonneren op YT-channel Primal Edge Health, hier wordt het tot in detail beschreven en wordt er ook op hilarische wijze gehakt gemaakt van de klimaatcrisis en alles wat daaromheen wordt verzonnen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.591
Leden
8.684
Nieuwste lid
sjaakgezond
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan