Angelface
Well-known member

Proteste in Niederlanden: Regierung will Gespräche mit Bauern
Nach mehr als zwei Wochen andauernden Protesten in den Niederlanden hat die Regierung die Verbände der Bauern zu Gesprächen aufgerufen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
My new video goes out to all the Farmers and Fighter out there, you are not alone. We stand Together. #InThisTogether
Fighting back is the new normal
Song by Van Morrison - new album
Dit artikel sluit hier mooi op aan:Met alle respect, Ruubz, maar je snapt er niks van. We moeten terug naar de natiestaat en als soevereine natiestaten internationale handel drijven met elkaar. Daarbij is de import en export van ALLE goederen geoorloofd op basis van het vrijemarktprincipe, dus ook plantaatdig en dierlijk voedsel.
De akkerbouwers en veehouders kunnen ee niets aan doen dat er intenationale handelsverdragen bestaan die op basis van subsidies (ons belastinggeld) prijzen kunstmatig laag houden, ze proberen simpelwwg te overleven in dit ongezonde systeem.
Ik zie het liefst vandaag nog alle akkerbouwers biologisch of bd worden en alle (pluim)veehouderij grass-fed en kleinschalig, maar dat is een andere discussie en vooral ook toekomstmuziek. Vereenzelvig het systeem niet met hem die erin proberen te overleven.
Daarom moeten we ALLE boeren steunen, al is het alleen maar omdat als zij succesvol kunnen worden onteigend wij de volgende zijn.
Mike
MSM heeft het weer mooi voor elkaar en ze trappen er weer in die normies. Als je een item zag vh NOS journaal over de boeren dan snap je wel waaromhttps://www.metronieuws.nl/panel/2022/07/metro-panel-stelling-boeren-gaan-te-ver-protesten/
Stemmen maar weer deze poll moet van ver komen 65 procent tegen de boer en maar 35 procent voorstanders van de protesten.
Gisteren om 12.00 uurMSM heeft het weer mooi voor elkaar en ze trappen er weer in die normies. Als je een item zag vh NOS journaal over de boeren dan snap je wel waaromook het jeugdjournaal doet mee aan die demonisering van boeren bij de jeugd.
Heb een rode boerensjaal aan me auto hangen en mijn zoontje zei al: mama we zijn echt de enigen ik zie verder niemand met zoiets?
Nou, eigenlijk niet. Het is prachtig wat deze boeren doen, dat vooropgesteld. Maar de transitie naar deze vorm van duurzaam en circulair boeren is in dit stadium niet op grote schaal mogelijk. Het is in deze fase niet zo heel erg belangrijk op welke wijze er gewerkt wordt, pas als we de WTO-handelsverdragen ongedaan hebben gemaakt kunnen we aan dit soort alternatieven gaan denken.Dit artikel sluit hier mooi op aan:
![]()
Stikstofkans: Dit is hét moment om te kiezen voor méér boeren, niet minder
We hebben niet minder boeren nodig, maar juist méér. Maar dan wel: kleinschalige boeren, die samenwerken met de natuur.maatschapwij.nu