oorlog tegen de boer


Gericht aan de meelezende Politie en andere medewerkers van Justitie en inlichtingen. Begrijp goed dat opdracht = opdracht sinds decennia al niet meer geldt. U bent zelf verantwoordelijk voor uw daden, u heeft immers rechten (zelfs de plicht) om een bevel te negeren als u gewetenswroeging heeft. Ook wanneer dit niet opgaat in uw beroepscultuur, weet dat karma echt bestaat en dat uw eigen hart met u meekijkt en dat u ooit met schaamte of met trots zult terugkijken op uw eigen beslissingen.

Realiseer u dat u strafbaar bent wanneer u zich inzet voor onrechtmatige handelingen. Het kan nooit rechtmatig zijn als de opdracht binnenkomt om vreedzaam protest, vreedzame demonstraties en burgelijke ongehoorzaamheid (als laatste redmiddel binnen de democratie) te beëindigen met geweld en hiermee de stem van het volk te smoren. Ook wanneer u bij wet terecht een demonstratie mag beëindigen is geweld alleen toegestaan als dit proportioneel en subsidiair is.

Politie Nederland heeft zich de afgelopen jaren keer op keer schuldig gemaakt aan disproportioneel geweld als reactie op democratische rechten van de burger. Het aantal keren dat demonstraties rechtmatig met geweld had mogen worden beëindigd was letterlijk 0 keer. De zeldzame keren dat door demonstranten wel geweld werd gebruikt was elke keer nog als reactie op disproportioneel politiegeweld. De keren dat er politiegeweld werd gebruikt op demonstraties was elke keer disproportioneel met het resultaat dat er steeds meer draagvlak kwam voor deze onwettige handelingen en de regering kon u keer op keer misbruiken voor hun eigen politieke agenda om kritiek in de kiem te smoren.

Nu hebben jullie een uitbreiding van wapens gekregen en een uitbreiding van uw mandaat om geweld te mogen gebruiken. Waarom? Omdat het niet gelukt is om de bevolking te onderdrukken. En de bevolking laat zich niet doormiddel van geweld de mond snoeren. Dus krijgt u meer wapens en meer bevoegdheden.

Diep in uw hart weet u dat uw regering de democratie te gronde richt als het recht van spreken bij de burger wordt ontnomen. Helemaal als dit recht wordt ontnomen doormiddel van geweld.

Werk niet langer mee bij verkeerde, illigale en onmenselijke opdrachten. Staak maandag uw werk, meldt u ziek en blijf thuis of zoek mensen op wie u lief hebt om samen deze bijzondere dag mee door te maken. Ik beloof u dat het goed zal zijn voor uw hart en uw gemoed. Ik beloof u dat u geen spijt zult krijgen van uw beslissing. Want eens is het klaar. Eens is de grens bereikt. En het is daar, het is nu klaar.
 
De boeren doen, wat alle Nederlanders al lang hadden moeten doen: "Nee" zeggen tegen de regering. Deze verzonnen crisis gaat niet over stikstof. Ook niet over de natuur. De boeren moeten onteigend worden teneinde een heel andere agenda door te kunnen drukken.
Wie nu de boeren niet steunt...
 

Haha geweldig. Ik reed vanmiddag langs Rotterdam airport en er stonden 4 politiebussen (uit voorzorg) want er waren geen boeren te zien. Toen ik een blik wierp op de politie zag ik ze aan een picknick tafel zitten waar je vliegtuigen kan spotten, ze waren aan het eten, lol aan het trappen en aan het kaarten..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan