oorlog tegen de boer

Van de Klokkenluiders TG groep,

Ik ben Alwin van Hoeven. Ik ben momenteel werkzaam als Speurhondengeleider bij de Politie. Ik heb 16 jaar gewerkt voor de politie en heb mijn ontslag al ingediend. Ik wilden het daarbij laten en 3-1-2023 de politie verlaten. Echter nu zoveel burgers in opstand komen en hun onvrede uiten voel ook ik de behoefte om mijn onvrede te uiten. Dat heb ik afgelopen vrijdag binnen onze afdeling, de SSD van de Landelijke Eenheid met de volgende mail gedaan:

Collega's,

Maandag 4 juli zeggen burgers het is genoeg tegen onze overheid.

Voor mij is het ook genoeg. De overheid gaat beginnen aan het onteigenen van boeren. Nog niet zo lang geleden heeft onze overheid een wet geactiveerd die bedoeld is voor tijden in oorlog, waarbij bedrijven en huizen onteigend kunnen worden.

Nu hoor ik je denken, zo'n vaart zal het niet lopen. Nog niet zo lang geleden stond onze regering op het punt om 2G in te voeren. Gebaseerd op modellen. Een model is zo goed als de gegevens die je er in stopt. Tot op de dag van vandaag is geheim wat de basisgegevens van die modellen zijn. Onze overheid liegt ons keer op keer voor: corona dood wel meer dan 2% van de geïnfecteerde, de vaccins zijn volledig veilig je kunt er niet dood aan gaan, smsjes die kan Rutte niet meer vinden, Rutte heeft geen actieve herinneringen meer aan belangrijke zaken. En zo zijn er nog tal van voorbeelden.

Dit heeft mijn vertrouwen in onze overheid compleet weggenomen. Ooit was ik trots. Trots om voor de Nederlandse overheid te werken. Voor ze te staan. Nu wil ik zo min mogelijk met deze overheid te maken hebben omdat ze mij, voor mijn gevoel verraden hebben.

Gelukkig werd er op het laatste moment van 2G afgezien. Bedenk daarbij dat ik anders na 16 jaar trouwe dienst was ontslagen. Ontslagen met als reden: het weigeren van een niet noodzakelijke medische behandeling. Ik als begin 30er heb niets te vrezen van corona. De overheid gaat niet over mijn leven. Net zo min als dat de overheid gaat over de levens van de boeren.

Keuzes maken we elke dag. Ik heb er voor gekozen mijn eigen pad te gaan volgen. De overheid voelt al twee jaar niet meer als mijn overheid en ook mijn grens is bereikt.

Maandag 4 juli 2022 staak ik. Ik staak omdat de koers die gevaren word botst met het menselijke. De autonomie van iedere burger staat op het spel. Die dag voer ik alleen levensreddende handelingen uit. Verder niets.

Alwin van Hoeven

De politie is het hier niet mee eens en heeft mij een dienstopdracht gegeven om te komen werken op 4-7-2022. Ik ga de dienstopdracht niet uitvoeren. Dit gaat voor mij leiden tot een disciplinair onderzoek. En dit is nou precies wat er mis is met onze overheid. Het is allemaal goed totdat je voor een mening uitkomt die botst met hun mening. Exact de reden dat ik weg ga bij de politie.

Ik heb diep respect voor alle boeren, vissers, chauffeurs en al die andere mensen die voor hun rechten opkomen maandag 4-7-2022. Ik ben trots op jullie. Laat je stem horen en kom voor je rechten op!

Alwin van Hoeven
 
Vrouwen zijn de ergste opruiers die er bestaan. Ze hopen of een of andere gestoorde soy boy met geldingsdrang die de daad bij het woord voegt. Een alfa zou haar meteen voor gek verklaren en negeren. Onder de vrouwen zelf geen enkele vrouw die zo'n crazy sister zal corrigeren, hun collectieve hive mind laat het niet toe want een aanval op 1 vrouw is een aanval op alle vrouwen en het zelfcorrigerende vermogen van mannen schittert door afwezigheid.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.904
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan