Ook ik stel me even voor, Ester

challe

New member
Hoi allemaal,

Ik ben Ester Wiemer, trainer hormoonfactor en voedingscoach en eigenaresse van de site www.kinderenkunnenprimaanderseten.nl

Ik kom hier eens rondkijken, ik zie al veel interessante onderwerpen, dus dat beloofd veel goeds!

Groet,

Ester

 
Hoi Ester, welkom

Ben even op je site aan het neuzen geweest en je zult hier wel het een en ander lezen wat haaks staat op wat jij denkt/schrijft (bananen, rauwe spinazie/snijbiet, tomaten (nachtschades), koemelk).

Maar ik hoop dat je daar voor open staat.

Kijk ook eens op 'mijn site', daar vind je informatie vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar gezet.

Ook de 'teksten' van Mike (de moderator) zijn zeer leerzaam.

Verder vind je hier de 'gebruiksaanwijzingen voor nieuwe leden' van Dennis.

Succes en veel wijsheid toegewenst,

Lia

 
Geef haar even de tijd mensen :D

De recepten zijn in ieder geval al vele malen beter dan wat gangbaar is bij de meeste mensen en geloof me. Dat is beroerd!

Ik heb zelf 2 dochters van 4 en 5 als je wat van mijn succesrecepten wil met de tijd geef maar een gil.

Welkom Esther.

 
Ik wil wel graag wat van je super recepten Debsy.

Ik ben ook nog nieuw en recepten vind ik wel fijn.

 
Wat ik hier bedoel zijn succesrecepten voor kinderen. ;-)

Pepper, de basis is belangrijk. Zoals bottenbouillon, een rauwe melk adres, goed vlees, orgaanvlees, yohgurt, room, roomboter, ghee, kokosolie, kokosmelk, levertraan, eieren, boernkaas. De meest ervaren mensen hier eten vrij simpel. Je kan via Google zoeken op weston price en dan op recepten/yoghurtsmoothie/lievelingsrecepten. Vanuit de basis kun je met groente, kruiden, fruit etc variatie aanbrengen. Qua warm eten zijn vooral stoofpotten en soepen bijzonder heilzaam.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.510
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan