Ook ff voorstellen,,

G

Guest

Guest
Ik heb al een onderwerp geplaatst van de cystine in de nier.

Maar wil mezelf ook ff voorstellen, Ik ben Jolanda.

Nu 46 jaar oud, moeder van 2 dochters. Van 14 en 18 jaar oud. Bijna 22 jaar geleden werd mijn eerste dochter doodgeboren, voorheen had ik op mijn 16'de al mijn eerste t.i.a. Toen ik 22 jaar was heb ik een zwaardere hersen-infarct gehad en in 2005 een hart-infarct. Na de herseninfarct heb ik een jaar in hoge dosering prednison geslikt en zijn ze door meerdere onderzoeken nooit achter 1 of ander oorzaak gekomen. Ik ben altijd aan de zware kant geweest en veel diëten gedaan. Meerdere afvalpogingen gedaan en afgevallen maar ook weer meer aangekomen, wat nu voor mij duidelijk is dat het gewoon niet werkt. Nu heb ik de voedingspatroon overgenomen van Ralph Moorman: het hormoonbalansdieet. Helemaal gluten en lactosevrij.

Ik ben na het lezen van jullie site gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe.

ik heb nog een hele hoop te lezen en ben er zeer geïntereseerd in.

Ik hoop dat ik meerdere tips krijg om er mijn voordeel mee te doen, bij voorbaat dank ik jullie voor de meeste informatie wat ik al heb opgedaan.

Liefs van Jolanda

 
Jolanda, fjn dat je je even voorstelt, maar...wat een ellende heb jij lichamelijk al achter de rug. Hoe is het nu met jou?

Ik begrijp dat je ook gescheiden bent, en dat je dochters niet meer bij jou wonen, dat is moeilijk.

Maar wat goed dat je je niet neerlegt bij lichamelijk ongemak en wilt kijken wat je zelf kunt doen.

Hoe lang doe je het voedingspatroon van Ralph Moorman en zijn er dingen veranderd?

 
nee hormonaal kom ik volgens mij wel in balans, ik heb de mirenaspiraal laten vervangen door een koperspiraal. En ik voel me wel fitter, en dat is mooi meegenomen.Dat hormoonbalansdieet doe ik nu 7 maanden,maar daarvoor heb ik wel op dezelfde manier gegeten. Afvallen doe ik niet, maar daar draait het niet meer om. Ik wil me liever gezond voelen, doordat ik de verantwwording voor mijn lijf neem. En dat vind het allerbelangrijkste. met mij gaat het goed, ik werk 3 dagen als pedagogisch medewerkster in een kniderdagverblijf en heb het naar mijn zin.

Ik houd van mijn werk. Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met de prins op 't witte paard. Wij zijn samen erg in harmonie en zijn daar heel gelukkig mee. Ik heb een karakter van doorzetten en hoofd buigen van alles wat je taak is om mee te maken.

Dus door de ervaringen in mijn leven ben ik veel rijker geworden, dan een ander van mij leeftijd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.740
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan