onderwijs

Oh ja, ik heb de tekst maar even gekopieerd

HET BELANGRIJKSTE STUKJE VAN DE PUZZEL OP WEG NAAR VRIJHEID EN EEN BEZIELD LEVEN:
Een moedig hart dat zich geen angst laat aanpraten (ook niet door een leerplichtambtenaar)

Lieve FB volger,

Terwijl mijn zoon van 10 jaar bezig is zijn eigen website te bouwen, mijn dochter van 12 jaar ontdekt hoe zij haar bakkunsten kan perfectioneren en mijn dochter van 14 jaar onderzoekt of de opleiding via Cambridge International voor haar de beste vervolgstap is en ze net haar puzzel van 1000 stukjes afrond, valt een brief van de Leerplichtambtenaar op de map.
Hij nodigt ons uit voor een vervolggesprek omdat hij mogelijk een procesverbaal tegen ons wil opmaken voor absoluut verzuim.
Al lezend voel ik maar één ding. Ik vind het prima. De leerplichtambtenaar moet doen wat hij niet laten kan. Ik neem de keus waar, die hij denkt te moeten maken. Ik zie dat hij meer liefde heeft voor een leerplichtwet uit 1969 dan voor de persoonlijke ontwikkeling van onze kinderen. En dat is zijn keus.

Net zoals ik moet leven met de consequenties van mijn acties, moet hij ook leven met de consequenties van zijn acties. Na een aantal gesprekken weet hij heel goed wie hij hier op aarde wil dienen (de leerplichtwet 1969) en wie hij hier op aarde niet wil dienen (onze kinderen).

En ook dit is voor mij ok, want ik ben geen slachtoffer van de leerplichtambtenaar. Ik ben als creator hier op aarde actief bezig om de weg naar vrijheid te bewandelen voor mezelf en onze kinderen en dan hoort dit er blijkbaar bij.

In de gesprekken, die Loes en ik in de afgelopen anderhalf jaar hebben gehad, heb ik één ding heel sterk gevoelt: Ik hoef als mens geen toestemming, begrip, erkenning, waardering van een systeemfunctionaris te ontvangen. Ik heb deze vormen van liefde als mens ook niet nodig vanuit het systeem. Het systeem hoort de mens te dienen en de burger hoort het systeem te dienen.
Ik ken mijn mensenrechten. Ik gebruik mijn rechten als mens om datgene te doen wat in het hoogste belang van mijn kinderen is en dat is tijdens de corona-maatregelen-crisis iets heel anders dan me te richten op een leerplichtwet uit 1969.

Terwijl ik geniet van de persoonlijke ontwikkeling, die onze kinderen in het afgelopen jaar hebben doorgemaakt, oriënteren wij ons rustig op wat volgend jaar voor hen het beste is.

En dit gaan we doen op de manier zoals ik dit onlangs in een persoonlijk gesprek tegen de wethouder en de leerplichtambtenaar ook heb gezegd:
"De keus die wij gaan maken met en voor onze kinderen wordt niet gedreven vanuit angst voor een mogelijke rechtszaak. Deze wordt puur gedreven vanuit liefde voor wie onze kinderen zijn en wat zij nodig hebben voor hun zielsmissie".
De tijd dat ik systeemfunctionaris dien in plaats van de belangen van onze kinderen is anno 2022 voor ons echt voorbij.

Ik hoop voor jou ook.

Be free and stay free,

Met gezonde groet,

Frank Ruesink

Ps: wil je op de hoogte blijven over hoe wij dit traject met de overheid doorlopen, schrijf je dan gerust in voor de nieuwsbrief: https://liefdevolrebelleren.nl/nieuwsbrief/

1 ding is dat je als overheid wegen aanlegt, een ander ding is dat je mensen verplicht over die weg te gaan rijden.
 
Anti-Russian propaganda in German magazines for kids — children are taught to love Zelensky and hate Putin

The video shows the children's magazine Kinderzeitung. To get to the familiar educational puzzles, fairy tales, crosswords and other entertaining content, young readers have to "wade" through anti-Russian propaganda, which literally titled the first pages.

On the cover is a fearsome photo of Putin with the headline "Russia against Ukraine". On the first page — "kind, ethereal" Zelensky, the headlines "Russia will be punished", "The European Commission stands against" with Ursula von der Leyen, Ukrainian flags, posters "No war", "Weapons from Germany" and other not for kids messages.

"I wonder where it is shown on the map that since 2004 for eight years along 3.5 million Ukrainians, or even more, moved to Russia?" asks a subscriber who shared the video.


Mike
 
Al die geweldige plannen 🥱
Kinderen ‘loskoppelen’ van de fysieke wereld en ‘inpluggen’ in een virtuele wereld is volgens het Wereld Economisch Forum (WEF) dé weg die de wereld moet bewandelen als het gaat om de toekomst van het onderwijs. Het zou nodig zijn in de strijd tegen klimaatverandering.

Op de website van het WEF is een bericht geplaatst dat stelt dat de wereld móet omschakelen van fysiek naar virtueel onderwijs om de klimaatverandering te bestrijden. ‘Het behalen van klimaatdoelen zal de digitalisering van het onderwijs aanjagen’, zo meent de belangenclub in het artikel, dat expliciet verwijst naar de bijeenkomst in Davos die deze week gaande is.

 

Kinderen worden klaargestoomd voor de transhumanistische agenda - Ellaster​

In de les ‘Klooien met lichamen’ gaat de integratie van technologie in het menselijk lichaam verder dan een bionische prothese voor mensen die een ledemaat missen. Met stellingen als “Je kunt slimmer worden met een chip in je hersenen.” en “Met een USB-chip in je vinger heb je altijd en overal je bestanden bij je.” worden kinderen klaargestoomd voor een toekomst waarin chipimplantaten de normaalste zaak van de wereld zijn.


In het lesmateriaal presenteert men dit als een voldongen feit. “Over 20 jaar zijn ov-chipkaarten verleden tijd. Wil je met het openbaar vervoer reizen, moet je een chip in je arm laten plaatsen. Wil je dat niet, kun je geen gebruik meer maken van trein, tram, metro en bus.” “Over vijftien jaar worden alle baby’s meteen na de geboorte gechipt. De overheid ziet dat als noodzakelijk. Als ouder kun je zo altijd zien waar je kind zich bevindt. Raakt je kind vermist? Zonder chip hoef je niet op medewerking van de politie te rekenen.” De verhulde boodschap: wie niet meedoet wordt uitgesloten.
 
Onze kinderen pikken die onzin binnenkort ook niet meer. Die laten massaal door hun losgeslagen gedrag zien dat het wringt, zonder dat ze precies weten hoe dat nou komt. We gaan er wel komen! Hier in de regio wordt al gewerkt aan betere initiatieven :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan