ON!

Wat ben ik blij dat ik in december gestopt ben om ON! nog langer te steunen, zeg. Zojuist heb ik een gedeelte van een tenenkrommende uitzending over Israel zitten kijken. Hierin zaten o.a. Ronny Naftaniel, voormalig directeur van het CIDI, en Sietske Bergsma aan tafel. Die Naftaniel kon de grootst mogelijke leugens over Israel en het zionisme verkondigen en alle tafelgasten knikten instemmend, waaronder ook Sietske. Nu weet ik waarom ik haar nooit vertrouwde. Het is nu ook duidelijk waarom ON! ineens geen gevaar meer vormt voor de NPO. Israel maakt recchts-conservatieven tot makke normies. Ik heb de TV na verloop van tijd maar uitgezet, kon het niet langer aanzien, deze uitzending over 'jodenhaat'.

Mike
 
Zelf ervaren dat KPN gewoon zonder enige waarschuwing de stekker uit DSL trekt als er eenmaal glasvezel ligt :mad:

Goedkoper wordt het trouwens met glasvezel ook al niet hoewel ze dat wel beloofden.

Met een landelijk glasvezelnetwerk kunnen onveiligheidsdiensten vrij eenvoudig heel Nederland afluisteren èn met hoge snelheid stiekem digitale inhoud van complete PC's van 'burgers' met hoge snelheid naar zichzelf downloaden voor screening op 'terroristische' - lees: vrijheidslievende - inhoud.
 
Idd duurder terwijl glasvezel goedkoper zou zijn, zo beweerde KPN toentertijd.
Maar ja, dan roepen ze natuurlijk nu dat het anders NOG DUURDER zou zijn geworden.
Geen speld tussen te krijgen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.283
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan