Omvolking

Ja, en ?

Ze zijn binnen in Spanje en Europa en er wordt hier al besproken hoe ze te verdelen. Hoeveel van die criminelen wil je ?

Liefst 0, maar het viel me gisteren op dat X echt volledig overspoeld werd met hysterische berichten. Dus ik dacht, zit daar wat achter.

Eindelijk een afdoende verklaring voor waarom.dit nu plotsklaps gebeurt. En zionistische kamalen als Visrgrad24 en RadioGenoa gooien olie op het vuur om te laten zien met welke 'hordes barbaren' we te maken hebben.

Mike

Dit dus.

Dit soort linkse politici doen aan 'virtue signaling' (deugen). Het mag uit de hand lopen, maar nooit teveel. De zionisten laten nu zien waar ze werkelijk toe in staat zijn. Ze kunnen letterlijk.een compleet vreemdelingenlegioen een gebied laten onderlopen. Dit was nu ook weer niet de bedoeling voor Pedro en de zijnen, wanr het is de bedoeling dat het stemvee gedwee blijven kiezen voor hun eigen gecontroleerde ondergang.

Mike

Eindelijk een afdoende verklaring voor waarom.dit nu plotsklaps gebeurt. En zionistische kamalen als Visrgrad24 en RadioGenoa gooien olie op het vuur om te laten zien met welke 'hordes barbaren' we te maken hebben.

Mike

Het zijn ook barbaren veelal. Als ik hier dagelijks de wandaden van de MENAS moet plaatsen, is de server van het forum te klein.

Wat zegt dit over de rol van Pedro zelf? Spanje is kampioen omvolking, dus hebben zij toch baat bij deze invasie?

De regularisatie is enkel voor degenen die in het land zijn voor 2026.

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Sanchez gaat boeien in de zee leggen zodat het moeilijker wordt en hij gaat een campagne voeren met de vraag of ze vrijwillig willen teruggaan. :ROFLMAO::ROFLMAO:🤡💩

Forum statistieken

Onderwerpen
4.710
Leden
8.706
Nieuwste lid
Vuurvogel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan