Omvolking

Als je voorbeeld neemt aan Aziatische metropolen dan snap je wat het plan is met dit kikkerlandje. Kikkers hebben hier dan in ieder geval geen toekomst meer.
 
Nav deze campagne heb ik GL de volgende vragen gemaild:
- Hoeveel vluchtelingen willen jullie opvangen?
- Wat wordt er gedaan om Afghanistan veiliger te maken?
- Waarom moeten Nederlander die al steeds meer moeite hebben om rond te komen met een fulltimeinkomen vluchtelingen opnemen, die zij logischerwijs niet kunnen onderhouden?
- Gaan Groenlinksers daad bij woord voegen om een voorbeeld te zijn?
- Wanneer is het immigratiebeleid humaan volgens GL?
Reactie GL:
GroenLinks heeft geen specifiek aantal vluchtelingen in gedachten. We vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen veiligheid kunnen vinden in Nederland, en dat we goed samenwerken met andere Europese landen om zoveel mogelijk mensen te helpen. Wij hebben hier geen specifiek en concreet aantal voor. Daarnaast vinden we het een vreemd statement om te stellen dat de Nederlandse burger zoals jij en ik degene is die vluchtelingen moet onderhouden. Dat is absoluut niet het geval. Hoe wij denken over een humaan asielbeleid, lees je op deze pagina.

Mijn reactie:
Waarom vluchtelingen naar Nederland halen?
Kunnen ze geen veilig thuis vinden in andere moslimlanden?
Waarom wordt er niet gezorgd voor een veilig Afghanistan zodat Afghanen niet hoeven te vluchten?

Asielzoekers/vluchtelingen hebben nog geen werk als zij in Nederland aankomen, dus leven zij ofwel van belastinggeld ofwel van criminaliteit. Wat betreft het deel belastinggeld is mijn statement zo gek nog niet.
We hebben meer aan een veilige wereld zonder voortdurende migratiestromen, dan ontstaat er ook meer ruimte voor een humaner asielbeleid.

Overigens gaf mijn proton dit aan bij de GL-reactie: Dit e-mailadres gebruikt foutieve domeininstellingen. Het kan een nepbericht zijn, of het is op de verkeerde manier doorgestuurd!
 
https://www.marca.com/futbol/liga-francesa/2021/09/24/614da86f22601de13d8b4650.html

We danken de voetballer Achraf voor het verduidelijken van zijn keuze tot welk nationaal collectief hij behoort ongeacht zijn geboorteplaats. Laten we niet vergeten dat deze man in Spanje is geboren, maar hij is heel duidelijk dat hij geen Spaans, maar Marokkaans is. "De beslissing om met Marokko te spelen: "Mijn cultuur is Marokkaans: thuis spreken we Arabisch, we eten Marokkaans eten, ik ben een praktiserende moslim. Ik keek naar de wedstrijden in Marokko met mijn vader, die me veel vertelde over de grote spelers in het land. Het eerste telefoontje met Marokko kwam toen ik 14 was, ik had niet veel om over na te denken. Later waren er contacten met Spanje, maar ik vond het altijd leuk om met het Marokkaanse nationale team te spelen. Daar word ik heel goed ontvangen, ik voel me daar goed. Een van de redenen waarom ik naar Parijs ben gekomen, is de Arabische moslimgemeenschap hier. Ik wist cultureel dat ik me thuis zou voelen."
 
Alweer een BN'er die asielzoekers met open armen ontvangt.
Deze keer Mart Smeets.
Hoeveel zal hij er al in huis hebben? Ik gok op ongeveer nul.


En ze blijven binnen komen, in de auto op de radio hoorde dat ik er nog eens 5000 Afghanen naar NL komen. Het aantal 5000 waar hoorde ik dat getal nog meer?
 
En ze blijven binnen komen, in de auto op de radio hoorde dat ik er nog eens 5000 Afghanen naar NL komen. Het aantal 5000 waar hoorde ik dat getal nog meer?

5000 wordt genoemd als het aantal "asielzoekers" dat op dit moment per maand erbij komt.
Maar dat is toch niet erg? We hebben ruimte genoeg in dit overvolle land.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.776
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan