Omvolking


Nav deze campagne heb ik GL de volgende vragen gemaild:
- Hoeveel vluchtelingen willen jullie opvangen?
- Wat wordt er gedaan om Afghanistan veiliger te maken?
- Waarom moeten Nederlander die al steeds meer moeite hebben om rond te komen met een fulltimeinkomen vluchtelingen opnemen, die zij logischerwijs niet kunnen onderhouden?
- Gaan Groenlinksers daad bij woord voegen om een voorbeeld te zijn?
- Wanneer is het immigratiebeleid humaan volgens GL?
 
Dit lijkt mij niet echt. Ik kan het nergens terugvinden. De laatste zin is ook wat opmerkelijk geformuleerd.
Het lijkt photoshop, maar het maakt het niet minder leuk. Er zijn een paar van die lui in staat om dit voor te stellen.
 
En ook mensen die het vervolgens willen doen...Tante van mij bijvoorbeeld, heeft vaker "buitenlandse" mensen opgevangen.
Hoe ervoer ze dat?
Welk belang, behalve bevredigd zorggevoel, had ze daarbij?

Ik vind het nogal wat.
 
Hoe ervoer ze dat?
Welk belang, behalve bevredigd zorggevoel, had ze daarbij?

Ik vind het nogal wat.
Zij vind dat geweldig en praat ook vol lof over die mensen. Welk belang buiten het bevredigd zorggevoel ze verder heeft weet ik ook niet en ik vraag er ook niet naar aangezien ik er compleet tegenovergestelde van haar in sta..
 
De belangen van dit soort vrouwen?

Twee dingen, die je vaak ziet bij oudere, westerse vrouwen:

1. Het gevoel hebben dat je 'deugt'. Het zorginstinct van een vrouw, maar dan toegepast op een 'bad boy' i.p.v. de samenleving, omdat dit het vrouwelijke narcisme voedt en de samenleving als geheel een te abstract doel is voor het vrouwenbrein, dat alles uitsluitend op zichzelf betrekt.

2. Een (donker)bruine 'toy boy'. Veel van deze vrouwen zijn door feminisme gescheiden van hun man of nooit aan de man gekomen en 'cat ladies with a dildo' geworden. Hierdoor zijn ze seksueel gefrustreerd en opgedroogd geraakt. Door een 'bad boy' uit een ander land te verwennen maken ze zichzelf wijs dat er om hen gegeven wordt, terwijl ze seksueel ook aan hun trekken komen. Uiteraard is het allemaal van korte duur, zodra de bewuste jongeman zijn verblijfsvergunning heeft is het gedaan met de pret.

Mike
 
Nou nou das weer snel gegaan zeg. Poehpoeh. Vanmorgen werd er al gewaarschuwd voor een aanslag en hoppa daar is tie.
Toch’fijn’ hè dat t script zo klaar ligt. Scheelt weer nadenken.....


sandra
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.831
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan