Omvolking

Realiseer je dat dit het allereerste begin is van de gevolgen van de bewust geëscaleerde immigratiepolitiek in Nederland. Het verraad is ongekend, Nederlanders worden overgeleverd aan de wilden. En geen 100 of zo. Nee honderdduizend of miljoenen straks. En de 25 ste komt het water. Ik sprak vandaag mensen in het bos die me spontaan vertelden van diepe diepe sleuven in het strand en doorweekte duingebieden. Ik ben blij dat ik niet in een stad woon. En vrij hoog. Alles moet stuk, blijkbaar.

 
Ik lees meerdere keren en nu hierboven dat 'moslims en migranten niet het probleem zijn, maar alleen de overheid en andere criminelen die ze binnen halen'. Wat is dat voor logica?
Dus als een groep kopschoppers iemand het ziekenhuis in trapt, of als een migrant iemand in stukken hakt, zijn zij nog steeds geen probleem?
Waarom wordt dat weer gezegd? Het is beide een probleem.
Waar komt die illusie vandaan dat we 'zij aan zij' gaan staan tegen de overheid? Waar waren de moslims tijdens de corona demonstraties? Een enkeling zag je. Wie gingen daarna plunderen om zo de demonstranten een slechte naam te bezorgen?
 
Volgens mij begrijp je de woorden van Willem.niet volledig, Vuurvogel. Lang heb ik ook wangedrag van met name jonge moslims onder de aandacht gebracht. Niemand zegt dat er geen gedragsprobleem is onder deze groep, iig ik niet. Maar een eenzijdige blik op de kopschoppers en verkrachters doet geen recht aan met name de moslims uit het midden-oosten, want de meeste rotte appels komen uit Afrika. Daarnaast wordt deze mentaliteit bewust gevoed vanuit veiligheidsdiensten en linkse vluchtelingenorganisaties. Daar komt bij dat het de open grenzen zijn (en dus overheidsbeleid) die hiervoor verantwoordelijk zijn, want we krijgen het grootst mogelijke tuig binnen. Zoals Trump al in 2015 zei: ze sturen niet hun beste volk. Dit alles is DOELBEWUST overheidsbeleid, bedoeld om christenen en moslims tegen elkaar op te zetten. Willem zegt, geheel terecht: trap daar niet in en focus je op de grotere, achterliggende agenda van verdeel en heers. Tegelijkertijd moeten we wel een zero tolerance-beleid hanteren t.o.v. geweldplegingen door moslimjongeren, zoveel is duidelijk.

Mike
 
Volgens mij begrijp je de woorden van Willem.niet volledig, Vuurvogel. Lang heb ik ook wangedrag van met name jonge moslims onder de aandacht gebracht. Niemand zegt dat er geen gedragsprobleem is onder deze groep, iig ik niet. Maar een eenzijdige blik op de kopschoppers en verkrachters doet geen recht aan met name de moslims uit het midden-oosten, want de meeste rotte appels komen uit Afrika. Daarnaast wordt deze mentaliteit bewust gevoed vanuit veiligheidsdiensten en linkse vluchtelingenorganisaties. Daar komt bij dat het de open grenzen zijn (en dus overheidsbeleid) die hiervoor verantwoordelijk zijn, want we krijgen het grootst mogelijke tuig binnen. Zoals Trump al in 2015 zei: ze sturen niet hun beste volk. Dit alles is DOELBEWUST overheidsbeleid, bedoeld om christenen en moslims tegen elkaar op te zetten. Willem zegt, geheel terecht: trap daar niet in en focus je op de grotere, achterliggende agenda van verdeel en heers. Tegelijkertijd moeten we wel een zero tolerance-beleid hanteren t.o.v. geweldplegingen door moslimjongeren, zoveel is duidelijk.

Mike
Ja ik zie sommige dingen iets anders. Maar ik vind dit dan weer véél te vaak voorkomen om het gedragsproblemen te noemen. Ik doel ook meer op de hersenspoelingen bij de jeugd, heel jong geleerd dus.
En wanneer hebben wij dan zij aan zij gestaan met bijvoorbeeld de coronademo's? Waar blijven ze dan? Dat had allang moeten gebeuren. Ik zie helaas nog steeds 0 eensgezindheid.
 
Since Bidens been in office, more illegals have come into America than people living in 130 countries and 42 states

This is pure insanity and clearly being done to intentionally weaken the US

Republicans can easily stop this by shutting down the government but they won't

Why?



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.690
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan