Omvolking

Telegraaf achter een betaalmuur. Amsterdam wordt geterroriseerd door asielzoekers. Klokkenluider doet klok luiden binnen het korps maar deugend 020 weet niet waar de klepel hangt.

 
Mijn ouders en veel andere buurtbewoners worden knettergek dat er elk weekend door allochtonen straatraces worden gehouden op de openbare weg. Rond 12uur snachts enorme herrie van motoren en auto’s die soms rond 180 km per uur rijden op een weg waar je 50 mag. Het is eng en wachten op het eerste dodelijke ongeval. Het is al meerdere malen aangekaart en zelfs de regionale krant gehaald.
Politie durft niks te doen en niks te zeggen. Nee die gaan liever naar het viaduct waar een vreedzaam eenmansprotest is voor de boeren.

Echt oppleuren met die shit NSB’ers pussy’s dat ze zijn!
 
Mijn ouders en veel andere buurtbewoners worden knettergek dat er elk weekend door allochtonen straatraces worden gehouden op de openbare weg. Rond 12uur snachts enorme herrie van motoren en auto’s die soms rond 180 km per uur rijden op een weg waar je 50 mag. Het is eng en wachten op het eerste dodelijke ongeval. Het is al meerdere malen aangekaart en zelfs de regionale krant gehaald.
Politie durft niks te doen en niks te zeggen. Nee die gaan liever naar het viaduct waar een vreedzaam eenmansprotest is voor de boeren.

Echt oppleuren met die shit NSB’ers pussy’s dat ze zijn!
De dochter van mijn nicht is in 2014 op 18 jarige leeftijd omgekomen door zo'n illegale straatrace. De straf was een lachertje. Mijn nicht is er nooit echt boven op gekomen. Vreselijk!
 

Volgens de VNG wordt er "hopelijk een akkoord gesloten" om honderden miljoenen euro's vrij te maken voor extra asielopvang in gemeenten.

Dus ze hebben wel nog geld???? Voor ons echter niet. Maar goed, dat wisten wij al...
Ik ben eens benieuwd of ze het gaan hebben over die noodwet waar vluchtelingen bij mensen in huis geplaatst moeten gaan worden of gewone mensen hun huis moeten afgeven.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.706
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan