Omvolking

Fransman 1 Kansenpareltje 0🤣
Vol op z'n Bakkes🤛🏻




Hmm ik zie een donkere man die luid muziek heeft aanstaan terwijl die wandelt. Doen ze wel vaker zoals in adam. Hij stopt om te kijken waarom al die mensen knielen en voordat ie het weet krijgt hij een volle rechtse

Slaat nergens op om deze man zo te demoniseren of hem neer te zetten als christen hater
 
Was ie zich daar bewust van dan?? Die man was zich nog aan het oriënteren wat er aan de hand was

Reacties onder de video over zijn huidskleur spreken boekdelen en zijn niet erg ' christelijk:
 
Hmm ik zie een donkere man die luid muziek heeft aanstaan terwijl die wandelt. Doen ze wel vaker zoals in adam. Hij stopt om te kijken waarom al die mensen knielen en voordat ie het weet krijgt hij een volle rechtse

Slaat nergens op om deze man zo te demoniseren of hem neer te zetten als christen hater
Belachelijke redenering. Hij mag volgens mij nog van gelijk spreken dat het christenen zijn, probeer dat maar eens andersom en je hebt een paar machetes in je lijf.

Samsa, wordt wakker.
 
Dus alleen omdat het wel vaker gebeurt is het OK om met luide hiphop-muziek een christelijke dienst te verstoren? Vreemde logica hou jij er op na. Dit is precies de manier waarop je die lui moet behandelen!

Mike
Jij snapt het Mike 🙏🏻
 
Was ie zich daar bewust van dan?? Die man was zich nog aan het oriënteren wat er aan de hand was

Reacties onder de video over zijn huidskleur spreken boekdelen en zijn niet erg ' christelijk:
Hij hoeft zich niet te orienteren. Hij moet zijn ene neuron gebruiken en weten dat als je over het straat gaat dit zowieso al niet met luide muziek doet.
 
Was ie zich daar bewust van dan?? Die man was zich nog aan het oriënteren wat er aan de hand was

Reacties onder de video over zijn huidskleur spreken boekdelen en zijn niet erg ' christelijk:
Het gaat om de video niet om de reacties. Dit is hetzelfde als iemand schreeuwend een kerkdienst verstoord. Blank of zwart maakt niet uit. Maar dit is wat je dan kunt verwachten
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Hmm ik zie een donkere man die luid muziek heeft aanstaan terwijl die wandelt. Doen ze wel vaker zoals in adam. Hij stopt om te kijken waarom al die mensen knielen en voordat ie het weet krijgt hij een volle rechtse

Slaat nergens op om deze man zo te demoniseren of hem neer te zetten als christen hater
Het was een linkse trouwens🤛🏻
 
  • Haha
Waarderingen: JVG
Volgens mij woont 99% van de forumleden in een klein dorp ver van de randstad

Want nee in principe hoor je niet over straat te lopen/ fietsen met luide muziek op, das zeker onbeleefd. Maar in een stad zie je dat wel vaker in de zomer

Verdien je dan een knal voor je harses? Nou sommige hier menen van wel, okay. Maarre het is weer een stap verder om te doen alsof deze donkere man het met opzet deed en van boko haram is
 
Volgens mij woont 99% van de forumleden in een klein dorp ver van de randstad

Want nee in principe hoor je niet over straat te lopen/ fietsen met luide muziek op, das zeker onbeleefd. Maar in een stad zie je dat wel vaker in de zomer

Verdien je dan een knal voor je harses? Nou sommige hier menen van wel, okay. Maarre het is weer een stap verder om te doen alsof deze donkere man het met opzet deed en van boko haram is
Ik woon midden in de Randstad, en het zijn altijd dezelfde die met harde muziek over straat lopen. En dat vind ik niet erg maar een (dienst) verstoren?? Ja dan mag je van mij meppen!
Wat als het een islamitische dienst was geweest en een blanke deed zoiets??
Juist ja.....
 
Ik woon midden in de Randstad, en het zijn altijd dezelfde die met harde muziek over straat lopen. En dat vind ik niet erg maar een (dienst) verstoren?? Ja dan mag je van mij meppen!
Wat als het een islamitische dienst was geweest en een blanke deed zoiets??
Juist ja.....
Zo, nou ik denk dat je het niet overleeft tenzij je echt hard gaan rennen voor je leven!
 
Knettergek dit

Inwoners van Velsen-Noord hebben vanavond geprotesteerd tegen de komst van een cruiseschip met plaats voor zeker duizend asielzoekers.

Zij vinden dat Velsen-Noord, een dorp met 5000 mensen, te klein is voor de komst van de vluchtelingenboot.


Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan