Omvolking

Complete nieuwbouwwijk met 64 woningen voor asielzoekers in het Friese Burgum. Voorzien van warmtepomp, zonnepanelen en vloerverwarming. Opgebracht door de Nederlandse belastingbetaler, waaronder de vele woningzoekenden die al jaren op de wachtlijst staan.


Mike
 
De ontwrichting door instromende asielzoekers en vluchtelingen, begint nu vaste vormen aan te nemen. Hun belang staat vanuit de overheid bezien voorop en de ‘eigen’ bevolking komt pas daarna...

Afgelopen 5 dagen was ik in Engeland en daar is de ontwrichting al goed merkbaar in de grote steden: explosief gestegen criminaliteit. Meer inbraken, drugshandel, zakkenrollers, overvallen, aanrandingen en verkrachtingen. En vooral agressie en brutaliteit tegen de locale bevolking, winkeliers en hulpverleners.

Begin vorige week had ik in Nederland overleg met o.a. GHOR, GGD, COA en burgemeesters van grote steden om de onboarding van asielzoekers en vluchtelingen te bespreken. Daarbij hebben we diverse scenario’s besproken, waaronder de instroom van 100 tot 150 miljoen asielzoekers in de EU in de aankomende 5 jaar... Dit zijn reële scenario’s die in combinatie met voedselschaarste, woningnood en zorgtekort, voor totale ontwrichting van de maatschappij zullen gaan zorgen.


Mike
 

Vluchtelingen stappen in Porsche en verlaten al na 1,5 uur opvangplek: 'Jongetje kneep meteen zijn neus dicht’​


 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Vluchtelingen stappen in Porsche en verlaten al na 1,5 uur opvangplek: 'Jongetje kneep meteen zijn neus dicht’​



Ze mistten natuurlijk de nazi symbolen op de boerderij.
 
En de naïeve Nederlander geeft royaal voor de Oekraïne leugen. Hoe stom kun je zijn.
geloof vooral de corrupte MSM en denk zelf niet na.
Hoe zeer ik ook denk dat dat waarschijnlijk waar is, ook dat geloof ik niet meer. Ik geloof helemaal niets meer uit eigenijk geen enkele nieuwsbron meer.

Ik denk bij alles: zou dat nou?

Eigenijk is dr House de beste raadgever met zijn: everybody lies:)

Het doet er ook niet echt toe of die porsche nou echt waar is ja of nee. De waarheid is reeds lang gesneuveld en alleen je eigen gedachten en ideeën zijn waar. En die van een paar mensen die je vertrouwd. De rest is twijfelachtig op zijn gunstigst en leugenachtige propaganda in de meeste gevallen.

Ik sta te knutselen in de schuur..... hout is echt:)

'K word cynisch de laatste tijd:)
 
Hoe zeer ik ook denk dat dat waarschijnlijk waar is, ook dat geloof ik niet meer. Ik geloof helemaal niets meer uit eigenijk geen enkele nieuwsbron meer.

Ik denk bij alles: zou dat nou?

Eigenijk is dr House de beste raadgever met zijn: everybody lies:)

Het doet er ook niet echt toe of die porsche nou echt waar is ja of nee. De waarheid is reeds lang gesneuveld en alleen je eigen gedachten en ideeën zijn waar. En die van een paar mensen die je vertrouwd. De rest is twijfelachtig op zijn gunstigst en leugenachtige propaganda in de meeste gevallen.

Ik sta te knutselen in de schuur..... hout is echt:)

'K word cynisch de laatste tijd:)
realistisch :)
zitten voor kachel waar hout ook echt lekker warm kan zijn 🔥
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.667
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan