Nieuwe (gecreëerde) ziektes

R: "Ik denk dat vele nog teveel als "individu" denken en niet als "collectief", inclusief jij henkie."

Als ik vier, inmiddels vijf keer een artikel plaats geef ik aan "Willen jullie a.u.b reageren op mijn stukje"

Dambewaker "Reiziger: "We zitten in een oorlog en alleen maar blindelings "rennen" naar de vrijheid kan nog wel eens duur komen te staan voor vele "wakkere" mensen!"

Dat maak ik uit deze zin op. Ik voel mij tegen gehouden. Je beschuldigd mensen hier op het forum waaronder ik letterlijk voor blindelings rennen.

Ik zou eerder zeggen terughoudend tot zeer terughouden en slechts een minderheid spant zich ten volle in, dat is wat ik proef. Het zijn elke week de zelfde namen die langskomen met hun bijdragen bij dotcom.

In 22 jaar vindt ik mijn vooruitgang persoonlijk nog minder als kruipen qua snelheid
Ik vernam dat Ivermectine mensen actiever maakte, zouden we dan de dosis niet kunnen verhogen?


Henkie je haalt duidelijk de zaken door elkaar heen, wederom een bevestiging van wat ik al eerder zei, je zit in je emotie en doet door frustratie, aannames!
Je citeert nu zaken door elkaar heen, ik heb nergens de bovenstaande reactie gegeven op jou zin:

Als ik vier, inmiddels vijf keer een artikel plaats geef ik aan "Willen jullie a.u.b reageren op mijn stukje"

Dit heb je waarschijnlijk in een andere topic geplaatst, waar ik op dat moment niet aan heb bijgedragen noch heb gelezen.
Mijn dikgedrukte opmerking had betrekking op in eerste instantie Sailor zijn kritiek, zie post 4 van deze link https://www.fatsforum.nl/threads/nieuwe-gecreeerde-ziektes.4361/post-365324 en jou aanvulling die daarop volgde , nogmaals niet op jou klaarblijk geplaatste post in een andere topic.
Ik heb voor het gemak even mijn opmerking opgezocht, lees vanaf post 10 mijn reactie op jou.
https://www.fatsforum.nl/threads/nieuwe-gecreeerde-ziektes.4361/post-365371

Nogmaals denk aan je hart henkie, ik beschuldig niet ik constateer iets en geef daarom een goed bedoelde feedback daarop. Ik blijf bij mijn eerder gemaakte punt:

"Ik had het al eerder gezegd, ik ben optimistisch maar gelijkertijd ook realistisch. Ja, we maken overwinningen en het tij is aan het keren, maar de valkuil is om dan blind te staren op de vrijheid en te denken dat we zonder slag of stoot naar de vrijheid kunnen rennen, dat probeer ik jou op het hart te drukken.
Ik wil niet de indruk wekken dat de deepstate onbeperkte macht heeft, maar het is naïef om te denken dat ze niet op de rand van de ondergang nog wat uit de kast (biowapens, false flag operaties etc etc.) halen om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken. We hebben hier met duivelse psychopaten te maken die des noods hun leven (voor de duivel) geven om ons de ondergang in te helpen, dus know your enemy en blijf alert!"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OH HAAAAAAAAAANSSSS :eek:


Lekgestoken en nu ziek: toenemend risico op door muggen verspreide infecties​

Tijdens de coronapandemie zijn in Nederland de eerste mensen besmet met het westnijlvirus. ,,Het is belangrijk dat artsen en patiënten zich bewust worden van het toenemende risico op door muggen overdraagbare infecties.’’
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Jaren geleden kwam deze ook al voorbij:





Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan