nieuw entree naar forum

Poekie

Administrator
Wij verwijzen best wel veel mensen door naar dit forum.

We geven dan aan om naar www.westonprice.nl te gaan.

Als mensen dan op dit forum komen (en ze zijn niet gewend om op een forum te lezen) kan het best wel op je afkomen.

Vooral als je dan leest over urine drinken, hoge darmspoelingen, dat mensen de weg kwijt zijn :? en ontlasting, hoe is die van jullie en wat zegt het. Het is ook maar net welke topics er boven aan staan op het moment dat een nieuw iemand gaat lezen.

Ik kon me voorstellen dat iemand denkt: Jeetje wat is dit, waar ben ik nu in belandt.

Als men nu op de site komt en op 'forum' klikt komen ze eerst in een kennismaking pagina, waar wordt uitgelegd dat ze hier veel informatie over gezondheid en gezonde voeding kunnen krijgen. Nou kijk zelf maar: https://www.fatsforum.nl/?page_id=336

Ik vind het een prima informatie pagina waar geen verdere uitleg meer bij nodig is.

Dus als ik nu wel eens aan mensen informatie doormail zal ik voortaan bovenstaande link doorgeven.

Het is maar dat je het weet. :wink:

 
Ja, er staan idd wel een paar "vreemde" topics tussen haha. Misschien is het een idee om alle "alleen lezen" vast te zetten bovenin. Volgens mij noemen ze dit een "sticky" ofzo??

 
Het idee kwam van Poekie, dus alle lof gaat naar haar toe! Zij droeg ook de basistekst aan en ik heb deze uitgebreid en aangepast.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan