Nieuw: EdithM

EdithM

New member
Ik ben nu voor het eerst op dut forum, mijn naam is Edith moeder van 4 kids en na de lezing van Mike Donkers helemaal enthousiast geworden. Na ook nog een lezing van Erik-Alexander Richter gevolgd te hebben vorige week blijf ik enthousiast maar ook vele vragen hebben. Hopelijk kan ik er hier een paar kwijt zo nu en dan...
Ik maak een sole, kan dit ook met gekookt water of is mineraalwater het best? En hoe veel/vaak neem ik deze op een dag?
 
Welkom op dit forum, EdithM!! Ik heb hier altijd gelezen dat niet gekookt kraanwater prima is. Ik drink minimaal 3x per dag en vaak tussendoor ook nog 'n glas.
 
Welkom op het forum Edith. Ik maak ook Sole van niet-gekookt kraanwater. Beter is nog om gefilterde (kraan)water te gebruiken.
 
Dank voor de reacties, ik maak de Sole van mineraal water en neem zo'n 3 x per dag een scheut welke ik in gewoon kraan water doe..
Ik weet niet waar het van komt maar heb sinds enkele dagen boven mijn lip een paar vreselijke acne-achtige ontstekingen. Wat kan ik er aan doen zodat het sneller weg trekt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan