niet meer kunnen reageren in bepaalde threads

G

Guest

Guest
Ik wilde reageren op de thread over pizza's, maar kon dit niet, want er werd me telkens gevraagd om in te loggen, terwijl ik al meerdere malen opnieuw had ingelogd. Blijkbaar word ik uitgelogd als ik op de tweede pagina klik. Ik zie dat dit voorheen ook al is gebeurd met iemand anders sinds het nieuwe forum.

Soms klopt het tijdstip van wanneer een berichtje geplaatst werd ook niet meer.

Kan dit eventjes nagekeken worden?

 
Ik ga het navragen bij ahealthylife, die dit nieuwe forum mogelijk heeft gemaakt. Als je meeleest, Juglen, wat is hier aan de hand?

Mike

 
Nu gaat het opeens wel weer, maar aangezien ik niet de enige ben die dit probleem heeft ervaren, misschien toch best eens nakijken..

 
De truc die vaak werk is je geschreven tekst terug halen door naar de vorige pagina te gaan met de 'backspaceknop' op je toetsenbord of een knopje in de explorerbalk. Dan knip je je eigen tekst weg en typ je gewoon een enkel simpel woord zoals 'test'. Die post je dan gewoon. Vervolgens zie je dat dit wel lukt en dan kies je rechtsonder op je eigen post 'bewerken'. Dan plak je je tekst erin en wordt die toch nog gepost.

 
Quote:
er werd me telkens gevraagd om in te loggen, terwijl ik al meerdere malen opnieuw had ingelogd.


Ik heb ook iets dergelijks aan de hand gehad, maar bij mij had het te maken met dat ik eerst alle cookies moet opruimen en als dat is gebeurd dan kan ik weer probleemloos inloggen.

 
Nu heb ik het gevonden hoe het moet. Indien je op een thread klikt en je wilt reageren, dan wordt er gevraagd om in te loggen, ook al was je al ingelogd als je op de homepage van het forum staat. Wanneer je terug inlogt, moet je opnieuw op 'reageren' klikken, zodat er een vakje wordt geopend waarin je je tekst kunt intypen. Gewoon wat meer klikwerk, maar ik dacht niet dat dat zo was op het oude forum.

 
Een ander probleem: Ik zie dat marianu voor het laatst heeft gereageerd op de thread over pizza's, maar indien ik erop klik, zie ik haar bericht niet staan, enkel die van Boschje als laatste bericht, terwijl ik zelf ook al op die thread had gereageerd voor Marianu en die van mij komt ook niet tevoorschijn.

 
Heb ik vandaag ook een paar keer gehad.

Als je dan in de bewust thread zit druk dan op je toetsenbord even op de F5 toetst.

Wordt de pagina vernieuwd en kun je weer vrolijk verder lezen.

 
Inderdaad, bedankt voor de tip, Poekie. Als je de pagina ververst, dan komen de recentere berichten er wel op, maar toch weer meer klikwerk!

 
Ik heb nog steeds problemen met het reageren op bepaalde threads... :?

Het valt me de laatste tijd ook op, dat als ik weer inlog op de site, ik op het forum beland waar ik de laatste keer zat. Ik zie dus niet de allernieuwste berichten op het forum, maar er staat bijv. 13 min. geleden... Als ik dan op F5 druk is het wel weer vernieuwd, maar dit was een tijdje geleden niet zo. Vreemd probleem toch?

 
Ik begin nu wel een beetje (heeeeel klein beetje) te balen... Ik kan niet eens meer op mijn eigen thread 'Wat als het een (gal)steen is?' reageren. Het lukt me nu ineens ook niet meer om een nieuw onderwerp te maken. Best wel balen hoor!

Mike, weet jij wat ik fout doe?

 
Ik heb dat ook een keer meegemaakt! Ik heb toen eerst uitgelogd en vervolgens weer ingelogd. Daarna moest ik geloof ik ook nog op F5 klikken om een blanko stukje papier te krijgen. Succes!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan