Niburu Astrum Stargate

autumn

New member
Ik heb er geen ervaring mee maar kom hier vandaag bij uit:

Niburu Health wil graag zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de positieve energie van de Astrum Stargate. Daarom organiseert Niburu Health nu regelmatig een open dag die voor iedereen toegankelijk is.

De hoge resonantie van de Astrum Stargate helpt bij de verhoging van ons bewustzijn en de reiniging van ons energieveld.

Dit helpt ons om meer vanuit ons hart te gaan leven, wat op dit moment voor het collectieve bewustzijn zeer belangrijk is. De Stargate helpt op een zeer krachtige manier om ons energieveld te voeden met hoogfrequente en liefdevolle energie.

Het licht neemt belastende, zware vibraties weg en laat je ware essentie weer naar voren komen. De Astrum Stargate heeft bovendien de unieke eigenschap dat je het hogere resonantieniveau vast kunt houden, ook na de behandeling. Door een sessie in de Astrum Stargate versnelt het zuiveringsproces en de groei naar een hoger bewustzijn.

Ons energieveld wordt geactiveerd waardoor we beter in ons vel zitten en sterker in onze schoenen komen te staan. Op deze manier zijn we beter beschermd tegen negatieve invloeden van buitenaf. Vooral voor mensen die hoog gevoelig zijn is dit een verademing. Ook contact met onze gidsen en buitenaardse vrienden wordt hierdoor gemakkelijker, omdat de Astrum Stargate een poort is naar de hogere dimensies.

Dinsdag 31 Januari / 7 Februari / 14 Februari / 21 Februari / 28 Februari in Soest, Harkema, Maastricht,Barendrecht, Giessenburg, Enschede, Eindhoven, Raalte, Ohe en Laak en Amsterdam van 10.30 - 17.00 uur. Alleen op afspraak

De kosten hiervoor bedragen €25,- voor een sessie van 20 minuten. Indien het entreebedrag een belemmering is om te komen, voel je dan toch welkom en vrij om datgene te betalen wat je kunt missen of waar je je goed bij voelt. Zo creëren we draagkracht en helpen we elkaar op een positieve manier.


Meer info:

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1947:dinsdag-03-januari-open-dag-niburu-astrum-stargate&catid=6:agenda-etc&Itemid=18

 
Durf je wel in een hexagram te liggen?(aangezien deze geometrische vorm uit de flower of life komt :p) Ik vraag me af uit welke bron deze energie van de "stargate" komt.

Ben wel benieuwd naar betrouwebare gebrukerservaringen.

Peace

 
Ja, nu zeg je me wat M.G.K. Ik heb het nog niet verder onderzocht, maar ga dit wel eerst eens doen, voordat ik daarmee in zee ga. Ik vertrouw Niburu als organisatie wel...

 
Ja, ik vind dat Niburu wel eens wat "discernment" mist op bepaalde gebieden (echt gedebunkde dingen, ufo's, contacten met ??? met ??? motieven) en soms heel vaag kunnen zijn met gedetaileerde informatie en bronnen. Maar ik vind het wel mooi hoe ze op hun manier iets postiefs proberen neer te zetten. Zie hun avondjournaal wel altijd ^_^.

Peace

 
Ze hebben ook mijn sympathie, maar ik blijf ze wel kritisch volgen en heb zeker mijn twijfels bij een aantal dingen die ze naar buiten brengen. Ze zijn mij te weinig nuchter met beide benen op de grond. Zouden ze niet goed genoeg eten soms? :wink:

Mike

 
Helemaal met je eens, Mike. Ze hebben vaak hele goede informatie, maar het wordt soms wel heel erg zweverig. Maar ze bedoelen het goed en heb veel van Niburu geleerd, vooral die nulpuntenergie avonden zijn wel interessant.

Een paar jaar geleden ben ik eens op zo'n avond geweest over chemtrails, 2012 enzo in Barneveld, toen werd er ook voor het eerst over die stargate gesproken. Een jongen van Niburu vertelde dat hij in dat gebouw had overnacht en 's nachts allerlei rare dingen had meegemaakt. Ik weet het niet meer precies, maar het ging over rare geluiden, gordijnen die ineens gingen wapperen en dat soort enge dingen.

Ze hebben op dat moment ook een foto gemaakt in de stargate waar dan ineens een of andere rare "buitenaardse verschijning" op was te zien.

Brrrr, ik krijg er nog de kriebels van. En maar lullen over die zgn "hoge trillingen"...

 
Als je eens onderzoekt hoe astrale projecties schijnen te werken en het uit het lichaam treden enz. dan kom je uit bij het moment dat je tussen slaap en waken een bepaalde frequentie in de hersens hebt.

Deze alpha en theta frequenties zorgen ervoor dat je kunt hallucineren. In hoeverre de schijnbeelden daadwerkelijk enkel in de hersenen zich afspelen is maar de vraag. Carl Jung heeft namelijk al beschreven hoe astrale projectie werkt en hoe je uit je lichaam kunt treden. Dit mede door gebruik van drugs. Ook sjamanen kennen dit principe om uit het lichaam te treden en een astrale reis te maken.

Deze astrale reizen worden door sjamanen nauwkeurig vastgelegd en je schrikt ervan wat ze je kunnen vertellen. Het komt echt neer op het losmaken van je geest van je lichaam. Het reizen door het geestenrijk is wat de sjamanen het noemen.

Nog verbazingwekkender is het, dat sommige kinderen deze principes al leren onder het mom van 'fantasiereizen' op school. Maar dat is niet zonder gevaar. Zodoende is het dus ook niet onschuldig. Kinderen die in shock belanden of dat ze daarin terugvallen dagen na zo'n 'inbeeldige' reis.

Als ik iets lees over frequenties, golven en dan ook een beschrijving als Astrum (astraal?) en een Stargate (toegangspoort, ontsnappingspoort?), dan weet ik niet of ik daar wel mee in aanraking wil komen.

Ik zou dus kritische vragen stellen over de principes waar ze het op baseren en of het te vergelijken is met astrale projectie, fantasiereizen of lichaamsuittredingen enz.

 
Wat wel opmerkelijk is, is dat iedereen tijdens de slaap een hoop af reist waaronder ook astrale plaatsen. Gedachten creeeren altijd al iets in bepaalde dimensies.

De meeste sjamanen werken met de meeste reizen dan ook vaak met allerlei vormen van bescherming. Verder zouden mensen die met AP e.d. bezig zijn goed op de AARDing moet letten.

Peace

 
Ja op de website ben ik in het verleden ook nogal wat dingen tegen gekomen die ik onvoldoende gegrond vond, maar daarvoor was ik toen zelf misschien ook onvoldoende geïnformeerd om het allemaal te kunnen plaatsen. Dat hou ik in het midden.

Ik was gisteren bij een lezing en de intentie van de boodschap van Anton Teuben vertrouw ik wel, maar ik ben wel op mijn hoede. Er zitten soms gemakkelijke aannames in zo'n presentatie en ik vond dat hij een beetje raar overkwam, qua non-verbale expressie / gezichtsuitdrukking. Desondanks geloof ik wel dat ze vanuit Niburu echt wat goeds willen doen en ook actief richting de politiek optreden. Wat dat betreft zijn het wel mensen die ook dingen concreet proberen te maken en niet in de ideeënwereld blijven hangen.

 
Janse kan je vertellen dat er rokers tussen zitten en mensen die echt niet goed eten of leven. Het een kan niet zonder het ander en dus is een gezond wantrouwen op z'n plaats!

Mike

 
Ik vind het dan ook vreemd hoe mensen denken hogere energieen te ontvangen en vast te houden als hun batterij kortsluiting maakt (slecht "opgebouwd lichaam en geaard is). In veel lereingen en filosifieen wordt er toch echt veel aandacht geschonken aan lichamelijke zuiverheid. Maar in bepaalde "over the top" new age hoeken hoor je al snel dat je geen boeken hoeft te lezen, of alles wat extern is geen of minder waarde heeft en dergelijke.

Niet iedereen kan immers een "Buddha" zijn die vele malen minder worden beinvloed door "aardse factoren".

Peace

 
Ik heb bij een van mijn meditatieleraren eens gevraagd of hij de Astrum Stargate techniek kent en of hem die zuiver lijkt. Hij geeft niet alleen meditatielessen, maar is ook heldervoelend energetisch heler. Zijn antwoord was dat hij afgelopen jaar twee mensen uit een soort badtrip heeft moeten halen doordat zij naar zo'n Astrum Stargate sessie waren geweest.

 
Hmmm nou sprak ik net nog iemand die vrienden heeft die er jusit hele goede ervaringen mee hadden.

Peace

 
Zoals ik in deze topic met de metafoor over ontwikkelingswerk in Indonesië aangaf, hangt het er maar net van af tot hoever je waarnemingen reiken. Je kunt op 3D niveau de ervaring hebben vooruitgang te boeken, terwijl er op een hoger niveau geknoeid wordt in je velden, waardoor het uiteindelijk niet in je voordeel werkt. In het geval van een bad-trip-achtige ervaring wordt je duidelijk dat er iets niet pluis is, maar wat nou als je niet zo'n sterke en directe negatieve reactie krijgt? Ik weet het verder ook niet. Ik heb er geen ervaring mee. Het valt niet altijd mee om het kaf van het koren te scheiden. Iets wat sensatie en bewustwording geeft wordt als snel als positief ervaren.

 
Ik zie mezelf als een redelijk spiritueel mens, van jongs af aan al, maar altijd met een nuchtere basis en een kritische blik. Ik geloof ook dat de kans op buitenaards leven vooralsnog niet uit te sluiten valt, simpelweg omdat het heelal zo oneindig groot is en de wetenschap nog maar zo'n relatief klein deel van het universum heeft ontdekt.

Echter, alleen al bij de naam niburu en astrum stargate haak ik al af. Als ik die tekst alleen al lees, doorspekt met weeïge termen zoals "liefdevolle energie" en "buitenaardse vrienden", dan hoeft het voor mij eerlijk gezegd al helemaal niet meer. En Astrum Stargate? Wie verzint dit soort termen? Het lijkt wel de titel van een oud Atari-spelletje! Dit soort bijeenkomsten trekt voor het merendeel gekkies aan en om eerlijk te zijn, gun ik Niburu dat ook, :lol: , simpelweg omdat ze zelf ook "out there" zijn.

Wat Niburu en consorten niet begrijpen, of je het nu wel of niet met ze eens bent, is dat je spiritualiteit gedoseerd moet brengen voor de mainstream massa en het je dus bijvoorbeeld ook niet kan veroorloven dat meerdere bezoekers gaan verkondigen dat ze van Sirius B komen of dat ze geloven in reptilians. Dit soort "instituten" gaan nooit de kloof tussen spirituele en niet spirituele mensen overbruggen simpelweg omdat ze

1. zich richten op de mensen die er toch al geïnteresseerd zijn

2. misschien wel enkele rake dingen verkondigen maar over het algemeen mijns inziens B.S. verkondigen

3. hun boodschap niet gedoseerd brengen en niet snappen dat je bepaalde zaken voor de mainstream massa moet inkleden

4. er altijd gekkies op dit soort bijeenkomsten afkomen die in één interview met de media je imago compleet om zeep helpen (en terecht!)

5. de behoefte om interessant te kunnen doen en spirituele pretenties hoog te houden (met alle gevolgen van dien) groter is dan om serieus genomen te worden

Overigens denk ik uit ervaring te kunnen zeggen dat de zogenaamd negatieve effecten van a.p. schromelijk overschat worden. Ik wil daar best over uitweiden, maar niet op het forum. Ik denk dat het beginnen van een dagelijkse meditatie-routine (al dan niet met a.p.) meer effect sorteert dan een dozijn astrum stargates-sessies bij elkaar.

Sorry DenniS, maar dit gaat mij echt te ver en is helemaal niks voor mij.

 
Spiritualiteit is voor mij niet alleen op een hoge berg ergens dagenlang mediteren of de moeilijke beschrijvingen over buitenaards leven en hogere machten, die ik niet kan volgen. Met alle respect overigens Dennis. Jij weet vast waar je over praat, mijn IQ pakt het regelmatig niet.

Spiritueel leven betekent voor mij, goed voor mezelf zorgen , liefdevol zijn en vanuit daar ook grenzen durven stellen. Zorgvulig, integer en vanuit respect met het leven en wat zich aandient,om gaan. Zowel met mezelf als mijn medemensen. En bewust omgaan met voeding.

En ach daar heb ik mijn handen vol aan. Iedere dag weer mag ik hierin leren.

Dat is mijn, misschien kortzichtige, visie op spiritualiteit.

Haha wel met veel wierrook op zijn tijd want dat ruikt zo lekker spiritueel :mrgreen:

 
@ Boschje

Wat jij beschrijft zie ik ook als een hele belangrijke basis; belangrijker dan in de boeken duiken. Maar ik ben wel een soort van waarheidszoeker die de diepte in wil en achter de horizon wil kijken om de meest oorspronkelijke geheimen van het leven te ontdekken. Niet dat het alleen maar daar te vinden is, maar als mijn onderzoek me daar naar leidt, ben ik te nieuwsgierig om in mijn comfortzone van veilige gemeenschappelijke werkelijkheid te blijven. En als nieuwe inzichten betekenen dat ik heel mijn wereldbeeld overhoop dien te gooien, dan ben ik daar uiteindelijk wel toe bereid. Geheel vreemd zal die eigenschap jullie toch niet zijn denk ik, aangezien ik nog niemand gehoord heb over hun WAPF-ouders en hun WAPF-opvoeding. We zullen haast allemaal wel groot gebracht zijn met een vrees voor vet, cholesterol en zout. Dat is dan toch even overschakelen, zeker als je ook nog bezig was met calorietabellen of pH-meters, met chemische vitaminepillen en paracetamol tegen de koorts.

 
Dennis,

Ik ben 100% voor het roer helemaal omgooien en oude 'waarheden' inruilen voor nieuwe, dat is het punt niet. Jij komt echter regelmatig met vage, niet bewezen en zeer zweverige verhalen die ofwel niet aan te tonen zijn, ofwel niet te bevatten, zelfs niet door jou zelf. Een voorbeeld: als er een evolutie gaande is naar 12 strengen DNA, dan wil ik graag mensen zien die er nu al meer dan 2 hebben.

Voor de humor wil ik je er even op wijzen dat mannen deze 2 strengen dagelijks kunnen zien als ze urineren, want dan zie je duidelijk de twee strengen over elkaar heen spiraliseren in vloeibare vorm. Dit is ook de reden waarom mannen niet altijd even goed kunnen mikken en dan letterlijk naast de pot piesen: de twee strengen gaan dan ieder een eigen kant op. Hoe moet dat dan als we er 12 hebben?! Dat wordt 1 grote kliederboel! :mrgreen:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan