Nederlandse politiek

Ik denk dat ik weet waarom hij zo loopt.
Als je dik bent zijn je bovenbenen veeeeel te dik. waardoor je dus je benen niet recht naast elkaar kunt zetten. Het vlees zit in de weg.
tijdens het lopen moet je dus je benen uit elkaar houden.
Gesnapt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.064
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan