Nederlandse politiek

Ik denk dat de wakkeren niet verdeeld moeten stemmen want dan wordt de VVD weer de grootste en mogen ze als eerste proberen een regering te vormen.

Eigenlijk moeten we massaal op de PVV stemmen zodat ze de grootste worden.
 
Maak je geen typfout en wilde je FvD zeggen? Waarom zouden we massaal op de gecontroleerde oppositie moeten stemmen? Hoe wakker ben jij nu werkelijk?

Mike
 

CU-leider Segers vertrekt uit politiek: 'Na tien jaar is het mooi geweest'​


Gert-Jan Segers stapt uit de politiek. Hij stopt als Tweede Kamerlid en partijleider van de ChristenUnie. In een brief aan de leden van zijn partij schrijft hij dat het na tien jaar "mooi is geweest". Segers zal worden opgevolgd door Mirjam Bikker, nu vicefractievoorzitter.
 
Ik denk dat de wakkeren niet verdeeld moeten stemmen want dan wordt de VVD weer de grootste en mogen ze als eerste proberen een regering te vormen.

Eigenlijk moeten we massaal op de PVV stemmen zodat ze de grootste worden.
Hou op zeg waarom zouden we op een partij moeten stemmen die een staande ovatie aan Zelenski geeft.
De PVV zijn volgers geen leiders, prima partij als veldvulling in de achterhoede.
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Ik denk dat de wakkeren niet verdeeld moeten stemmen want dan wordt de VVD weer de grootste en mogen ze als eerste proberen een regering te vormen.

Eigenlijk moeten we massaal op de PVV stemmen zodat ze de grootste worden.
Het maakt niet uit of er een goede partij de grootste wordt. Het gaat er om dat alle goede partijen bij elkaar de meerderheid hebben. Zolang de elite 75+1 zetel heeft kan ze toch alles tegenhouden. Daarom kun je het beste direct voor de onversneden waarheid gaan en op FvD stemmen.
 
Laatst bewerkt:

Het kabinet verandert de regels voor het eigen risico bij zorgverzekeringen. Voortaan betaalt een patiënt maximaal €150 per behandeling waar voorheen het gehele bedrag aan eigen risico van minimaal €385,- in één keer op kon worden gebruikt. De gedachte is dat mensen dan beter nadenken of een volgende behandeling wel nodig is, omdat nog niet het gehele eigen risico is gebruikt. De maatregel moet €200.000.000 (tweehonderdmiljoen) per jaar opleveren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.013
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan