Nederlandse politiek

Het filmpje heb ik niet volledig bekeken daar ik te bestuurde mensen en bewoordingen niet binnen wil laten komen, echter wil ik wel even kwijt dat ik van mening ben dat jij imho zeer interessante filmpjes plaatst en bij deze mijn hartelijke dank daarvoor.
Graag gedaan. Het gebruik van dit soort technieken dient exposed te worden om het bewustzijn van mensen te verruimen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Bizarrr... om te zien en horen hoe wij als Nederlands volk in de maling worden genomen. Een liefhebber van een terroristische organisatie is onze minister van Financiën geworden. Aanhanger van het WEF en ook een aanbidder van Klaus Schwab die de bijnaam heeft van HITLER 2.0.

En wij mogen geen vergelijking maken met WO2 ? Enigste verschil met toen is dat dat agenda's nu veel sneller worden uitgewerkt als 80 jaar geleden.

WAKKER WORDEN AUB !

Link volledige opname van Wim Visser bij Dutch Digger news.







https://www.bitchute.com/video/RUG3298zkCgL/
 
Bizarrr... om te zien en horen hoe wij als Nederlands volk in de maling worden genomen. Een liefhebber van een terroristische organisatie is onze minister van Financiën geworden. Aanhanger van het WEF en ook een aanbidder van Klaus Schwab die de bijnaam heeft van HITLER 2.0.

En wij mogen geen vergelijking maken met WO2 ? Enigste verschil met toen is dat dat agenda's nu veel sneller worden uitgewerkt als 80 jaar geleden.

WAKKER WORDEN AUB !

Link volledige opname van Wim Visser bij Dutch Digger news.







https://www.bitchute.com/video/RUG3298zkCgL/
De psychologische oorlogsvoering is nu veel verfijnder dan toen (lees ook het artikel van Henk vanochtend op het Dotcom radio topic).
 
Hallo. Als luisteraar van dotcomradio, hier meelezer, en zondag voor 2e keer naar lezing van Mike een vraag. Waarom wordt er in MSM iedere keer door economen op gewezen dat Erdogan bij stijgende inflatie de rente moet verhogen, en wij bij stijgende inflatie de rente alleen maar verlaagd hebben. Iets met een splinter en een balk in het oog? Of zoals een paar uitzendingen geleden bij dotcomradio "gecontroleerde economische implosie" ?
 
Hallo. Als luisteraar van dotcomradio, hier meelezer, en zondag voor 2e keer naar lezing van Mike een vraag. Waarom wordt er in MSM iedere keer door economen op gewezen dat Erdogan bij stijgende inflatie de rente moet verhogen, en wij bij stijgende inflatie de rente alleen maar verlaagd hebben. Iets met een splinter en een balk in het oog? Of zoals een paar uitzendingen geleden bij dotcomradio "gecontroleerde economische implosie" ?
Als mensen verward zijn, zijn ze beter te bespelen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.781
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan