Nederlandse politiek

Ik voorspel dat er een motie van wantrouwen gaat komen tegen Vera v/d Bergkamp als kamervoorzitter. Dit begint zo onderhand bar irritant te worden.

Mike
 
Helemaal voor, die jongens krijgen nooit hun kopje koffie gebracht, ze moeten altijd zelf lopen..
 
Ik voorspel dat er een motie van wantrouwen gaat komen tegen Vera v/d Bergkamp als kamervoorzitter. Dit begint zo onderhand bar irritant te worden.

Mike
Ik verwacht niet dat die motie wordt aangenomen... Maar een troost

Binnen niet al te lange tijd staan ze stuk voor stuk achter het beklaagden hekje voor het verboden woord, met als resultaat een short drop and a sudden stop (bungeejumpen met touw om nek)
 
Geachte leden der commissie VWS,

Bij deze stel ik u verantwoordelijk voor misdaden tegen de mens(elijk)heid.
Ik snap dat dit een zwaar oordeel is, ik zal dus toelichting bieden.

Door experimentele gentherapie voor Covid-19 op massale schaal toe te passen op het Nederlandse volk en deze valselijk aan de man te brengen als vaccin waar geen informed consent kan worden gegeven, is ronduit tribunaalwaardig.

Er kan geen informed consent worden gegeven, omdat er geen dierproeven zijn uitgevoerd en geen langetermijneffecten van bekend zijn, terwijl reeds bekend is dat de gentherapie meer doden en ernstige bijwerkingen veroorzaken dan vaccins.

Ik stel hierbij niet alleen u, als aangeschrevenen, maar ook uw collega's in beide Kamers alsmede alle afgesplitsten die sinds mei 2020 het coronabeleid overeind houden verantwoordelijk voor de effecten van de vaccinatiecampagne en de polarisatie in de maatschappij.
 
Dankzij het partijkartel is mevrouw Bergkamp kamervoorzitter geworden. Kwaliteit geldt niet meer in ons land. We verschillen weinig van een bananenrepubliek. Door regeerakkoorden en vriendjespolitiek is onze democratie ver te zoeken. Stem ze weg, stem FvD.
 
Dankzij het partijkartel is mevrouw Bergkamp kamervoorzitter geworden. Kwaliteit geldt niet meer in ons land. We verschillen weinig van een bananenrepubliek. Door regeerakkoorden en vriendjespolitiek is onze democratie ver te zoeken. Stem ze weg, stem FvD.
There Days are numbered
 
Ik begin het ook goed zat te worden dat mevrouw Vera v/d Bergkamp iedere keer die mic uit zet.
Wat een vreselijk mens.
 
Toen ze net voorzitter was vond ik haar, ondanks dat ze een D66'er is een verademing ten opzichte van Arib. Ze liet de sprekers net iets meer aan het woord. Maar nu begint ze echt vervelend te worden.
 
Mooie brief... 🤣🤣🤣 Murk ratte wordt er niet warm of koud van...

PS waarom ontwijk je het crypte draadje
Heb ik eindelijk een meme speciaal voor jou hoor je hem niet over het BTC evangelie 🤣🤣🤣
 
Mooie brief... 🤣🤣🤣 Murk ratte wordt er niet warm of koud van...

PS waarom ontwijk je het crypte draadje
Heb ik eindelijk een meme speciaal voor jou hoor je hem niet over het BTC evangelie 🤣🤣🤣
Snap het al verdampt


😁😁
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan