Nederlandse politiek


Echt wat een fijne persoon deze Van Houwelingen. Hij is natuurlijk net de persoon die het woord ''Tribunaal'' heel goed in de mond kan nemen. Iemand met voor de verandering eens geen gladde politicus-uitstraling. Ook zo goed dat hij zegt dat het in Den Haag toch al stikt van die tribunalen haha. ''Heel normaal hoor''.
 

Kamervoorzitters Bergkamp en Bruijn trekken grens: ze willen het woord tribunaal niet meer horen​

2021-10-26 14:20:15 DEN HAAG - Gidi Markuszower (PVV) tijdens het wekelijks vragenuur in de Tweede Kamer. ANP BART MAAT Beeld ANP

2021-10-26 14:20:15 DEN HAAG - Gidi Markuszower (PVV) tijdens het wekelijks vragenuur in de Tweede Kamer. ANP BART MAATBeeld ANP
Tweede Kamervoorzitter Vera Bergkamp wil het woord tribunaal niet meer horen in de vergaderzaal. In navolging van haar collega in de Eerste Kamer Jan Anthonie Bruijn trekt ze een streep in de strijd tegen beledigingen en bedreigingen in het parlement.
================================================================

Ik trek ook een grens: ik wil het woord coronamaatregelen niet meer horen
 
1637772939683.png
Blijkbaar niets veranderd, hardleers die zieke gasten..
 

Bijlagen

  • 1637772788058.png
    1637772788058.png
    121,9 KB · Weergaven: 3

Kamervoorzitters Bergkamp en Bruijn trekken grens: ze willen het woord tribunaal niet meer horen​

2021-10-26 14:20:15 DEN HAAG - Gidi Markuszower (PVV) tijdens het wekelijks vragenuur in de Tweede Kamer. ANP BART MAAT Beeld ANP

2021-10-26 14:20:15 DEN HAAG - Gidi Markuszower (PVV) tijdens het wekelijks vragenuur in de Tweede Kamer. ANP BART MAATBeeld ANP
Tweede Kamervoorzitter Vera Bergkamp wil het woord tribunaal niet meer horen in de vergaderzaal. In navolging van haar collega in de Eerste Kamer Jan Anthonie Bruijn trekt ze een streep in de strijd tegen beledigingen en bedreigingen in het parlement.
================================================================

Ik trek ook een grens: ik wil het woord coronamaatregelen niet meer horen
neh. tribunaal is toch gewoon een Nederlands woord. Who cares als zij dat niet willen horen. Of staat dat ergens in de wet dat je sommige woorden niet mag gebruiken. Laat ze de tyfus krijgen.
 
De Jonge: 'Er wordt al weken een lockdown besteld, maar onderschat die pijn niet'

Ehhh besteld.... Kop op die site die niemand wil zien 🤣🤣🤣🤣
 
Voor nsbderlandse kartel politici een paar woorden om te onthouden.....

“Well, I know that they want to try them in our regular court systems, and I don’t like that at all. I don’t like that at all,” he said. “I would say they could be tried there, that would be fine.”

The Boss DJT voor de verkiezingen in 2016


De vraag was....
Would you try to get the military commissions — the trial court there — to try U.S. citizens?

Vluchten kan niet meer..... De plaatsen zijn gereserveerd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan