Nederlandse politiek

Met die 7 erbij hadden we het nog niet gered, er moet gewoon een sociaal krediet systeem komen. Dat is allang besloten, deze stemming is gewoon voor de sier.
Ik denk zelfs dat het sc systeem er al is.

Net als die $#$%%##^app die opeens klaar was en in heel fokking Europa werkt. Is dit gewoon een kwestie van een vinkje op een server aanzetten. Automatisch update van de telefoon (wat alle useful idiots doen) en tadaa: cojono app heeft je bij de cojones.

Alles ligt al klaar om uitgerold te worden, alleen het volk nog een beetje masseren, met angst en cadeautjes.

Angst is extra griepgolf
Cadeautje iets van fractie verlaging belasting op gas oid.

Mark my words: dit is een profetisch bericht:-(
 
Ik denk zelfs dat het sc systeem er al is.

Net als die $#$%%##^app die opeens klaar was en in heel fokking Europa werkt. Is dit gewoon een kwestie van een vinkje op een server aanzetten. Automatisch update van de telefoon (wat alle useful idiots doen) en tadaa: cojono app heeft je bij de cojones.

Alles ligt al klaar om uitgerold te worden, alleen het volk nog een beetje masseren, met angst en cadeautjes.

Angst is extra griepgolf
Cadeautje iets van fractie verlaging belasting op gas oid.

Mark my words: dit is een profetisch bericht:-(
Ik denk ook zeker dat je gelijk hebt !
 
Ik denk zelfs dat het sc systeem er al is.

Net als die $#$%%##^app die opeens klaar was en in heel fokking Europa werkt. Is dit gewoon een kwestie van een vinkje op een server aanzetten. Automatisch update van de telefoon (wat alle useful idiots doen) en tadaa: cojono app heeft je bij de cojones.

Alles ligt al klaar om uitgerold te worden, alleen het volk nog een beetje masseren, met angst en cadeautjes.

Angst is extra griepgolf
Cadeautje iets van fractie verlaging belasting op gas oid.

Mark my words: dit is een profetisch bericht:-(
Zodra er een controlesysteem is ingesteld dat burgerrechten tot privileges verheft en daar op wordt gehandhaafd dan is er sprake van een scs.
 
Tweede Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) wijst erop dat Gommers een jaar geleden nog zei dat de IC-capaciteit niet verhoogd moet worden. “Van jou mochten we de IC-capaciteit de afgelopen anderhalf jaar toch niet verhogen?” vraagt Van Houwelingen. “Omdat verpleegkundigen zich anders op de IC zouden gaan vervelen?”
 
Tweede Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) wijst erop dat Gommers een jaar geleden nog zei dat de IC-capaciteit niet verhoogd moet worden. “Van jou mochten we de IC-capaciteit de afgelopen anderhalf jaar toch niet verhogen?” vraagt Van Houwelingen. “Omdat verpleegkundigen zich anders op de IC zouden gaan vervelen?”
Hans van slechte Tellingen komt ook weer voorbij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan