Nederlandse politiek

Scherpe samenvatting, dat is ook de reden, hoe triest ook, dat ik steeds meer hoop op een virusstrenge herfst en najaar.

Dan hoop ik dat het in een paar maanden over is omdat er meer slachtoffers vallen onder de gevacten dan de ongevaxten.
En denk je dan dat ze ons daar van op de hoogte stellen? Ze zullen alles aan doen om hun sprookjes in stand te houden.
 
En denk je dan dat ze ons daar van op de hoogte stellen? Ze zullen alles aan doen om hun sprookjes in stand te houden.
Al is de leugen nog zo snel...
Dogma's zijn gedoemd ten onder te gaan.
Zie bv het Stalinisme en de religieuze dogma's van Europa in de Middeleeuwen.
Zal ook gebeuren met Great Reset/ Agenda 2030-dogma.
Hoe groter de bubbel, hoe groter de kans op uiteenspatting.
 
Hij heeft een verleden bij de Mossad. Zie ook hoe hij meewerkt aan de polarisatie richting moslims. Wilders dient duidelijk een verdeel en heers agenda.
Opzich snap ik dat, ik zou dan alleen ontzettend teleurgesteld in martin bosma zijn, dat hij daar in ingetuind is. Martin is wel heel erg goed en dit is dan niet ok
 
Misschien weet PVV-praatpaal Beps wat erachter zit. Het is vast heel goed wat de PVV gedaan heeft.
 
Opzich snap ik dat, ik zou dan alleen ontzettend teleurgesteld in martin bosma zijn, dat hij daar in ingetuind is. Martin is wel heel erg goed en dit is dan niet ok
Ik neem aan dat weinigen (ook binnen de PVV) dit weten. Misschien is Bosma een sleeper die als de tijd rijp is overstapt naar FvD. Ook goede mensen kunnen in een ds-val lopen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan