Nederlandse politiek

Zie je niet wat er hier gebeurt? Die Gideon van Meijeren is zeer gevaarlijk voor Rutte en De Jonge! Eerst zet hij De Jonge klem in het debat rondom C19 op lijst A, daarna bij de stemming. Hup, Peter R. de Vries neergeschoten en de hele week beheerst de Deep State de nieuwscyclus. Vervolgens zet Gideon Rutte klem gisteren in het debat over Klaus Schwab. Hup, Peter R. de Vies nu officieel overleden (hij was al die tijd al morsdood). En dus gaat het weer de hele week over PrdV. Dan volgt nog de uitvaart en hup. weer een week verder. Don't believe the hype!

Mike
En ook extra reden voor hun om het niet over die demonstraties te hebben in Frankrijk en Griekenland.
 
Zie je niet wat er hier gebeurt? Die Gideon van Meijeren is zeer gevaarlijk voor Rutte en De Jonge! Eerst zet hij De Jonge klem in het debat rondom C19 op lijst A, daarna bij de stemming. Hup, Peter R. de Vries neergeschoten en de hele week beheerst de Deep State de nieuwscyclus. Vervolgens zet Gideon Rutte klem gisteren in het debat over Klaus Schwab. Hup, Peter R. de Vies nu officieel overleden (hij was al die tijd al morsdood). En dus gaat het weer de hele week over PrdV. Dan volgt nog de uitvaart en hup. weer een week verder. Don't believe the hype!

Mike
Precies👍🏻
 
Een aantal Nederlanders is voornemens binnenkort met een team een burgerarrest te organiseren van de Nederlandse regering!
Wilt U hieraan meewerken?

Vraag me af of het clubje van W.R en M.K hier achter zit....
Ben deze website niet eerder tegengekomen.
 

Vraag me af of het clubje van W.R en M.K hier achter zit....
Ben deze website niet eerder tegengekomen.
Er staan allemaal links in naar Wim Visscher (= Dutch Digger), Rinus Verhagen (takecare4 ofzoiets), Red Pill Journal (idd van W.R. en M.K.), Gesara/Nesara etc... Ik vertrouw het voor geen cent!
 
Nee, ik weet dit, maar voor de man zelf is het wel erg. Hij is dood, hoe dan ook. Nu of een week geleden. En natuurlijk voor zijn familie is dit ook vreselijk. Hij was niet mijn lieveling, maar desondanks is het voor hem erg en voor zijn familie.

Dorothé
Hard misschien maar ik denk dat de wereld hierom niks gaat missen. Wel vervelend voor familie inderdaad.
 
Waar zou dat te vinden zijn?
Moet thierry dit weten? Komt zoiets in de staatskrant. zal wel niet, pas als het rond is. Of anders een klokkeluider.
 
Waar zou dat te vinden zijn?
Moet thierry dit weten? Komt zoiets in de staatskrant. zal wel niet, pas als het rond is. Of anders een klokkeluider.
Volgens nu.nl heeft WA het ontslag aanvaard.
Wel apart: 'Wel is het een ongeschreven regel dat een demissionair kabinet geen besluiten neemt waar de Tweede Kamer niet achter staat.'
Alsof het kabinet normaal gesproken besluiten neemt waar de Tweede Kamer niet achter staat.:unsure:
 
Er staan allemaal links in naar Wim Visscher (= Dutch Digger), Rinus Verhagen (takecare4 ofzoiets), Red Pill Journal (idd van W.R. en M.K.), Gesara/Nesara etc... Ik vertrouw het voor geen cent!

Ik volg je helemaal.
Heb even wat verder onderzoek gedaan. Hieronder enkele bevindingen. Weet niet of het boeiend is, maar was ff aan het speuren dus denk ik deel het ook maar gelijk met jullie. Ik beweer geen kwade intentie, er zijn gewoon wel wat dingen op te merken.

Eerst maar eens kijken bij wie de websit gehost is:
Ze gebruiken een Zwitserse website editor. Ook de domeinnaam is geregistreerd via Zwitserland door een Tsjechische firma. Je identiteit verbergen is overigens niet per se slecht, dit zou ik zelf ook doen i.v.m. persoonlijke veiligheid.

Het is mogelijk om via PayPal te doneren, de naam FreedomForAll22 komt op de gelijknamige website uit. Zo verborgen als de webite(s) zelf, zo open en bloot staat op de website vermeld dat het van Dienie Kars is. Hieruit maak ik op dat ook die site m.b.t. dat burgerarrest aan haar te linken is.

Nog heel even over haar eigen site freedom-for-all.com: Ik vind het interessant om te kijken waar iemands focus ligt. Zonder een oordeel te geven hieronder het aantal woorden per pagina in het menu van de site. Je kunt zelf je conclusie trekken. Ik ben van mening dat 'framing' ook in de 'positieve' zin kan werken. Sommige onderwerpen staan wel in het menu maar hebben slechts weinig inhoud. Dit geeft mijns inziens een vertekend beeld.

De pagina's heb ik overgenomen van het menu in de header.

Harry Borghouts0 (copy/paste wiki)
Jaap Dieleman372
Joris Demmink0 (copy/paste wiki)
Kantelpunt132
Leo Stoter? (alleen geregistreerde gebruikers)
Manuela van der Knaap239
Michael Jackson18
Mark Rutte247
MH174316
Micha Kat1929
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan