Nederlandse politiek

Vreemd....als ik de pagina ververs dan zie de berichten heel even en dan verdwijnen ze weer.
Ja Medusa, dat had ik ook. Inmiddels zijn ze weer zichtbaar. Zal wel een kleinigheidje zijn geweest wat snel op te lossen was. Nu staat het weer goed.
 
Had je iets anders verwacht dan? Dankzij Omzigt weten we dat Rutte achter de schermen belt en dan helemaal niet de jolige clown uithangt. Het kan niet anders dan dat Segers chantabel is. De Nederlanders gaan een nieuw kabinet Rutte massaal negeren, let maar eens op.

De eerste krachtmeting wordt Koningsdag. Er zijn dan weer demo's en met mooi weer gaan Nederlanders massaal de deur uit. Gaat het regime uit naam van de koning dan ook kknuppelen en beboeten? Ga lekker zo door, jongens, het verzet groeit alleen maar. Wappies en normies unite!

Mike
Nope, de huidige agenda is te sterk naar mijn idee. Ik had wellicht valse hoop op nieuwe verkiezingen die waarschijnlijk geleid zouden hebben tot hetzelfde resultaat. Conclusie, men moet gewoon zijn eigen slingers ophangen.
 
Toen in die tijd bestond er nog geen premier, toen had je de functie van raadspensionaris. De raadspensionaris die vermoord werd was Johan de Wit, en die werd blijkbaar vermoord door de Orangisten... kortom, door de aanhangers van de Oranje-Nassau familie... Dus dan klopt dat plaatje wss niet.
 
Dit is dezelfde RTL-journalist die zich destijds ook bezig hield met uitbrengen van informatie van de Wilders-gate!
 
Pieter Klein is een van de weinige echte onderzoeksjournalisten die we in dit land nog hebben. Hoe hij nog steeds werkzaam kan en mag zijn bij RTL is mij een raadsel.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Als het parlement Rutte nu niet naar huis stuurt is het geen knip voor de neus meer waard. Geen moties van afkeuring meer maar gewoon wantrouwen! Plus een parlementaire enquete naar alle gelieg en bedrieg van de afgelopen 10 jaar. Deze man moet vastgezet worden in afwachting van militaire tribunalen, waarna geen ander vonnis dan de doodsstraf goed genoeg is voor zijn HOOGVERRAAD. De formatie zal hiermee ook mislukken en we mogen opnieuw naar de stembus. Er is een reden waarom de #StemZeWeg-knop nog steeds op mijn homepage staat en waarom deze doorverwijst naar de standpunten van FvD...

Mike
 
Zouden ze zelf ook in de gaten hebben dat het wellicht uit gaat draaien op nieuwe verkiezingen? En is dat wellicht de reden om Nederland weer voor een deel open te gooien in de hoop het overgrote deel van de burgers mee te krijgen om toch voor hetzelfde partijkartel te stemmen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan