Nederlandse politiek

Met andere woorden: men laat het enkele weken rusten in de hoop dat dit overwaait. Laat ze hier niet mee wegkomen!

Mike
 
Met dank aan Geen Stijl, die dit naar buiten hebben gebracht. Ere wie ere toekomt. Keep 'em coming, boys!

Mike
 
Waar zijn alle berichten van Medusa en Kefirkev gebleven?
Alle posts in dit topic zijn blanco...?
 
Ik hou me hart vast voor wat betreft dit bericht en de vorming van een coalitie. Seegers is terug aan het krabbelen.


Partijleider Gert-Jan Segers van de ChristenUnie (CU) vindt dat hij te veel op de man heeft gespeeld door coalitiedeelname uit te sluiten als VVD-leider Mark Rutte opnieuw premier zou worden. Terugblikkend zegt hij dat het niet om één persoon moet gaan, maar om "een ongezonde politieke cultuur en een genadeloze overheid". Daar moet volgens hem verandering in komen, zo zei hij zaterdag tijdens een congres van de partij.

 
Ik hou me hart vast voor wat betreft dit bericht en de vorming van een coalitie. Seegers is terug aan het krabbelen.




Had je iets anders verwacht dan? Dankzij Omzigt weten we dat Rutte achter de schermen belt en dan helemaal niet de jolige clown uithangt. Het kan niet anders dan dat Segers chantabel is. De Nederlanders gaan een nieuw kabinet Rutte massaal negeren, let maar eens op.

De eerste krachtmeting wordt Koningsdag. Er zijn dan weer demo's en met mooi weer gaan Nederlanders massaal de deur uit. Gaat het regime uit naam van de koning dan ook kknuppelen en beboeten? Ga lekker zo door, jongens, het verzet groeit alleen maar. Wappies en normies unite!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.296
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan