Nederlandse politiek

Peilings! Kiezers zien klimaat en immigratie als belangrijkste onderwerpen van verkiezingen!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/peilings-kiezers-zien-klimaat-en-immigratie-als-belangrijkste-onderwerpen-van-verkiezingen/

Mike

Kindsoldaten voor GL:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/beelden-groenlinks-politiseert-kinderen-als-stemkanonnen-en-wrijft-schuldgevoel-in/

Mike

Om de klimaat plannen van de groene Khmer daadwerkelijk tegen te houden zijn de eerste kamer verkiezingen van 27 mei pas echt belangrijk.

Als Baudet vandaag veel winst haalt, zie ik ze nog wel rare sprongen maken.

Ik denk dat je de Europese verkiezingen bedoelt. Als je nu kiest voor je lichtgetinte vrienden loop je achter de muziek aan...

Mike

Ik denk dat je de Europese verkiezingen bedoelt. Als je nu kiest voor je lichtgetinte vrienden loop je achter de muziek aan…

Mike

Dat ik achter de muziek aan loop is wel duidelijk, 27 mei wordt de eerste kamer gekozen door de leden van Provinciale Staten, lees ik net.

Heb ook nooit politieke interesse gehad, zijn ook allemaal mensen waar ik niet eens naast zou willen zitten op een verjaardag.

Jullie redden het maar zonder mij.

Met jou gaan we de oorlig niet winnen, zoveel is duidelijk. In voormalig Joegoslavie had men ook 'vreedzame' moslimburen - totdat ze Sudden Jihad Syndrome ontwikkelden...

Mike

Een paar jaar geleden had jij nog last van blanke zelfhaat, heb je ook de tijd voor genomen. Ben je ook in veranderd.

Nou ik heb dat misschien wel met dit onderwerp en daar gun ik mezelf de tijd voor, het is duidelijk dat ik niet goed geïnformeerd ben.

islamitische vrienden waren de enige die altijd voor me klaar stonden in moeilijke tijden, ik kan niet doen alsof dat nooit gebeurd is.

Daar heb je een punt, Simon. Ik heb een ontwikkeling doorgemaakt en gun jou dat ook. Dank voor je eerlijkheid.

Mike

Jij ook bedankt Mike steek altijd wel iets van je op en dat al jaren lang.

De enige die jou van gedachte kan laten veranderen dat ben jijzelf, dat is misschien niet altijd even makkelijk maar het getuigd wel van karakter "you stand your ground"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan