Gaat Jan met de pet, en Truus van drie hoog achter dit keer wel stemmen?
Gaat de man en vrouw van de straat deze keer wel in grote getallen naar de stembus? Ik mag het hopen van wel. Net als in Engeland met de Brexit en in Amerika met Trump is het nu de beurt an Jan en Truus om van zich te laten horen, de stem van de straat, de stem van het volk en niet de elitaire minderheid die al die milieumaatregelen, de energietransitie en de ver van hun bed immigratie problemen beter financieel kunnen handelen.
En nee, die zullen hier niet aangemoedigd worden met wat dure woorden, dat is echter ook niet nodig. Zij hebben al lang geen krant meer, veel te duur. TV kijken naar de onbegrijpelijke taal van de politiek, vergeet het maar. Maar ze hebben wel oog en oren voor de radicale opmerkingen van Wilders, dat weten ze allemaal. Nee, ik ben geen PVV fan wat ik meer zie als gecontroleerde oppositie, het spel voor het podium. Maar als ze een referendum in willen voeren net als voorheen Thierry Baudet dat wilde doen dan gaat mijn proteststem desnoods gewoon naar de PVV, alles is goed als ik maar van die groene, rode en teflon zesenzestigers afkom.
http://gedachtenvoer.nl/gaat-jan-met-de-pet-en-truus-van-drie-hoog-achter-dit-keer-wel-stemmen/