Ik heb een paar vragen over de verkiezingen. Hoeveel zetels heeft FvD nodig, hoeveel stemmen zijn dat totaal? Is dat haalbaar?
Als FvD klaar is voor Nederland, maar Nederland niet voor FvD, hoe wil FvD de verkiezingen dan winnen?
Ik citeer mijn vriend:
Wat als bijvoorbeeld FvD 10 zetels haalt, PVV 30 en groenlinks/pvda 31. Groenlinks/pvda alsnog de verkiezingen winnen, ook al hebben FvD en PVV samen een totaal van 40. Wat is dan het nut van stemmen op FvD? Want als een aantal FvD stemmers strategisch op PVV hadden gestemd waren de verkiezingen anders gelopen en had Groenlinks/pvda verloren. Of zie ik iets over het hoofd? Is het niet beter om te voorkomen dat VVD, NSC of nog erger, Groenlinks/pvda deze verkiezingen winnen?
Als PVV geen korte metten met dit linkse regime maakt, is de weg voor FvD straks vol open.
Dat van BBB heeft zeker geholpen.
BBB is uiteindelijk door de mand gevallen dus als PVV door de mand valt zien mensen FvD als enige uitweg en is Nederland er eindelijk klaar voor. De Nederlander wil verandering. Vandaar ook de massale stem op BBB want die stem was in eerste instantie vanwege de boeren.
Want bijna heel Nederland staat achter de boeren en daar speelde de BBB op in. Mensen waren alleen onwetend over de agenda achter de BBB.
Dus de massale stem op BBB bij de provinciale verkiezingen liet iets heel duidelijks zien. Dat mensen niet geloven in die klimaatonzin en dat linkse geraaskal.
Dat mensen massaal BBB stemden betekent niet dat mensen gelijk hun achterdeurse agenda steunden, nee integendeel. Mensen stemden BBB omdat ze links spuugzat zijn.
Onwetend van de agenda erachter.
Dus wel een goed teken blijkt nu.
Nu is de gouden kans om Wilders te laten winnen. Heeft hij een andere agenda zullen mensen het doorkrijgen en zal PVV hetzelfde vergaan als BBB en zal FvD de kans krijgen. Dus hoe dan ook. Strategisch stemmen heeft wel nut.
Anders vertraagd het en dan gebeurt het volgende keer dat PVV de grootste wordt lopen we weer 4 jaar achter.
Dus beter nu even door de zure appel heen als PVV dat is, want twijfelgeval.
En is PVV de zure appel dan is FvD straks de uitweg.
Hoe dan ook winnen we. Het is alleen de vraag van of de langzame weg of de snelle weg. Wint de gevestigde orde dan staan we weer even stil.
Strategisch via de PVV is de snelle weg.
Maar begrijp me niet verkeerd. Ik zie ook liever FvD winnen en denk in oplossingen wat ons uiteindelijk kan helpen.