Nederlandse politiek

:ROFLMAO:
Senator Henriëtte Prast, woordvoerder van de fractie, belichtte vorige week tijdens het debat de ‘voordelen’ van de wet, maar ook een aantal zwaarwegende nadelen. Ze deed daarbij een bizarre uitspraak.


“Wat heb je aan geld als de poolkap smelt?” vroeg ze. “Pensioen is voor later, is voor de toekomst. Als er dan geen leven meer op aarde is, hebben deelnemers daar niets aan.”
 
Rutte heeft teveel hooi op zijn vork waardoor hij beloftes niet na kan komen.
Al die crisissen creeeren uiteindelijk een val van het kabinet. Tenminste daar lijkt het op.

 
Meer blabla om de leden tevreden te houden. Rutte praat al heel lang met dubbele tong. De vraag is hoe lang het nog moet duren voordat NL het door heeft. Gezien het bewustzijn van de doorsnee Nederlander kan Rutte nog heel lang heel veel schade aanrichten.

Mike
 
Uiteraard een heleboel bla bla van Rutte. Daarvan valt niet anders te verwachten. Maar zullen de leden dit bla bla nog lang accepteren, dat is de vraag. Ik hoop toch wel op een val van dit kabinet. Dan is natuurlijk de vraag wat er daarna weer voor terug komt.
 
Ze zitten wereldwijd in hun eindspel. Als dit kabinet valt is het spel gespeeld hier in NL. De agenda is te belangrijk, het landsbelang doet er niet toe, het politieke tij kan zo maar keren en dus moeten en zullen ze aanblijven.

Mike
 
Ze zitten wereldwijd in hun eindspel. Als dit kabinet valt is het spel gespeeld hier in NL. De agenda is te belangrijk, het landsbelang doet er niet toe, het politieke tij kan zo maar keren en dus moeten en zullen ze aanblijven.

Mike
Ja vandaar dat Rutte er ook zo de nadruk op legt dat een van geen optie is.
Maar goed, het zou toch eens een keer moeten ophouden voordat die agenda uitgerold word. Eerst meer mensen wakker worden dan? Wie weet een groot deel van de ondernemers waarvan hun afbetaling begint van de Corona schulden. Maar wie weet is dat ook ijdele hoop. Ze hebben niet gelooft dat ze terug moesten betalen en nu is het dan toch zo. Ondanks dat ze zelf hebben meegedaan vind ik het wel zuur voor de kleine ondernemers. Naast alle hoge kosten van energie ook die schuld betalen. Pfff het lijkt me niet te doen.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan