Nederlandse politiek

En daar gaan we weer. Vrouwen die weigeren om de olifant in de kamer te zien. Ze weigeren om verantwoordelijkheid te nemen voor hun 'soortgenoten'. 'Ja maar, mannen'. 'Ja maar, ik ben niet zo', Daarom maar even dit filmpje:



Mike

Als je doelt op het bericht wat ik hierboven heb geplaatst kan je niet fouter dan fout zitten.

Daar komt bij: Dat ik de vrouwen niet benoem mag je dwars zitten, maar heeft niet de reden welke jij hier inkleurt.

Verifieer en informeer alvorens je tot je conclusies komt.

Je verdraait de zaken om wederom alleen je eigen boodschap te etaleren.
Schreeuw van de toren wat je steeds maar weer wil zeggen, maar leg me geen woorden in de mond en beschuldig me niet van iets wat ik niet zeg en niet bedoel te zeggen.

Stap eens over naar 'the next level'. Het oude wijsje is nu wel gedraaid en you're singing it to the wrong person.

Je reactie lijkt nu meer op die van een man wie hij zich persoonlijk aangevallen voelt omdat zijn 'soortgenoot' het af laat weten en daarop betrapt wordt.
Houd toch op met dat uitgemolken wijsje en ga het grote plaatje zien. Daarom in de herhaling: the devil is everywhere.
 
De tweet ging over VROUWEN die een transformatie doormaken van lief en mooi naar lelijk en gemeen. Jij begint over een zwakke beta'man', maar hij ziet er nog steeds niet uit als een ongewaasen kraker. Je ging dus voorbij aan het gemaakte punt en ik zie dit voortdurend onder vrouwen, vandaar ook dat ik telkens herzelfde 'wijsje' moet opzeggen. En wanneer alles faalt ga je dan dus maar een grote waffel opzetten? Watch your step, lady!

Mike
 
De tweet ging over VROUWEN die een transformatie doormaken van lief en mooi naar lelijk en gemeen. Jij begint over een zwakke beta'man', maar hij ziet er nog steeds niet uit als een ongewaasen kraker. Je ging dus voorbij aan het gemaakte punt en ik zie dit voortdurend onder vrouwen, vandaar ook dat ik telkens herzelfde 'wijsje' moet opzeggen. En wanneer alles faalt ga je dan dus maar een grote waffel opzetten? Watch your step, lady!

Mike
Zelfde wijsje, zelfde liedje, oud nieuws.

Je denkt dat je het grote plaatje ziet, maar ziet vervolgens alleen maar wat jou uit komt.

Mike, in plaats zo om je heen te meppen raad ik je aan je handen te gebruiken om die enorme rugzak van je rug te halen, te openen, de inhoud te bestuderen en ermee aan de slag te gaan.
Jij denkt dat je met het AA-stappenplan je problemen opgelost hebt en je de finish hebt bereikt als een soort examen in het leven en dat je nu klaar bent. Helaas is dit niet het geval, maar was dat plan slechts een trede en er zullen nog velen [moeten] volgen.
Je kunt overal olifanten in kamers benoemen, echter zie je je eigen exemplaar in je eigen kamer over het hoofd.
Zie je demonen in de ogen, bevecht ze.

De vrouwen in je leven accepteren welicht de toon welke je nu opzet maar deze 'lady', deze dame [een zeer terechte benaming van mijn persoon] niet.

Je bent nu af Mike. Bevecht je demonen want anders dan ben je net zo verdoemd als diegenen waarvan je dat wel ziet. Bid voor de nodige inzicht, wijsheid, moed en kracht.

Dit was de laatste keer dat ik me zo af laat bekken op dit forum. Je bewoordingen spreken weer voor zich dat je mijn tekst als 'grote waffel' benoemt. Wederom herhaal ik nog maar eens dat jij eens in de spiegel moet kijken. En wederom moet je onder de gordel om je zin te krijgen. Een zeer demonische manier van handelen.

Klop jezelf nog maar weer een paar keer op de borst, de demon viert zijn zegen, maar op een dag zal je zien wat hierboven bedoeld is en wat velen je al in de voorgaande jaren geschonken hebben, maar wat jouw demonen met hand en tand bevechten.

Als jij verstandig bent reageer je nu even niet. Laat je dit alles inzinken, ga je op zoek naar wat je innerlijke goddelijke wezen raadt. Echter zal het gaan zoals altijd en dat is dat je demon in vuur en vlam slaat waarop vervolgens nog meer vuiligheid gespuid wordt.

Ik ken je goed genoeg om te weten dat het verder geen enkele zin heeft wat ik ook doe, want je hebt overal een pasklaar antwoord en een pasklare reactie op. En dat is prima. Dit is jouw forum, jouw leven, jouw energie, jouw keuze en jouw strijd.
Ik zal voor je bidden dat je verlost zal worden van de demonen in je en dat je in reine met jezelf, je verleden en je medemens kan komen.
 
Look who's talking. De laatste keer dat je je (tijdelijk) terugtrok was in reactie op een zeer terechte opmerking van een forumlid dat jij graag anderen de maat neemt maar niet thuis bent als jou zelf een spiegel voorgehouden wordt.

Je suggereert dat ik AA zie als 'eindexamen' van het leven waarvoor ik nu geslaagd ben. Verre van dat, het werkt elke dag een beetje meer door en ik weet donders goed dat ik nog een weg te gaan heb. Ik wel. Jij ook? Of blijf je de rest van je leven anderen de maat nemen zonder naar jezelf te kijken? Typisch vrouwelijke eigenschap trouwens.

Ik wens jou ook veel wijsheid toe in het bevechten van je eigen demonen, want je doet je forumnaam nog steeds veel eer aan.

Mike
 
De demonen blijven maar doorgaan, uitlokken, lispelen, slaan.

Je bent nu af Mike.

De wegen van Mike en 'Heks' zijn op 2 februari 2022 om 10.37 uur gescheiden, onder dankzegging voor al het mooie, al het goede en alle informatie.

Dit was de laatste keer dat ik me zo af laat bekken op dit forum.

Pas goed op jullie zelf en vraag jezelf eens af waarom er al zoveel wijze, intelligente, goed geïnformeerde leden verdwenen zijn in het verleden.

De wegen van fatsforum.nl en 'Heks' zijn gescheiden met het bericht i.c.
 
De demonen blijven maar doorgaan, uitlokken, lispelen, slaan.



De wegen van Mike en 'Heks' zijn op 2 februari 2022 om 10.37 uur gescheiden, onder dankzegging voor al het mooie, al het goede en alle informatie.



Pas goed op jullie zelf en vraag jezelf eens af waarom er al zoveel wijze, intelligente, goed geïnformeerde leden verdwenen zijn in het verleden.

De wegen van fatsforum.nl en 'Heks' zijn gescheiden met het bericht i.c.
Dat is jammer. Ik kan jouw bijdrages op het forum wel waarderen.
 
De demonen blijven maar doorgaan, uitlokken, lispelen, slaan.



De wegen van Mike en 'Heks' zijn op 2 februari 2022 om 10.37 uur gescheiden, onder dankzegging voor al het mooie, al het goede en alle informatie.



Pas goed op jullie zelf en vraag jezelf eens af waarom er al zoveel wijze, intelligente, goed geïnformeerde leden verdwenen zijn in het verleden.

De wegen van fatsforum.nl en 'Heks' zijn gescheiden met het bericht i.c.
Ik heb het lang aangekeken.
Veel te lang.

De demonen uit iemands eigen rugzak blijven opspelen.
En zorgen voor tweespalt inplaats van eenheid.
Ik ben er ook weg van.

Dag allemaal 🤚
 
De 'who hurt you'-kaart wordt naar mij getrokken. Playbook known. Gaat niet werken. Wie zich hier niet welkom voelt kan beter vertrekken, ik ben geen pleaser en doe geen enkele moeite om wie dan ook binnemboord te houden. The end won't be for everyone.

Mike
 
404 error logic not found.

Ik zie hier een filmpje geplaatst worden waarin staat what leftism does to you. in dit geval een vrouw. Hierop word een commentaar gemaakt waarop inderdaad duidelijk gemaakt word wat het met een vrouw kan doen. Daarna wordt het derailed naar de micropenis van een cuck in de 2de kamer. Die derailment was overbodig want geen enkele man zal dit ook ontkennen.
 
404 error logic not found.

Ik zie hier een filmpje geplaatst worden waarin staat what leftism does to you. in dit geval een vrouw. Hierop word een commentaar gemaakt waarop inderdaad duidelijk gemaakt word wat het met een vrouw kan doen. Daarna wordt het derailed naar de micropenis van een cuck in de 2de kamer. Die derailment was overbodig want geen enkele man zal dit ook ontkennen.
Is geen 404...

0x0000001A

  • Faulty RAM
  • Issues with new hardware
  • Faulty drivers
  • Software issues, including corrupt system and operating system files
  • Disk errors

Deze klopt beter
 
Bij het NPO-programma Op1 liet GroenLinks-leider Jesse Klaver gisteren weten dat het kabinet hem én andere oppositieleiders had geprobeerd af te kopen. Als zij 2G tóch zouden steunen konden ze daar iets leuks voor terugkrijgen. Heel Twitter is woedend. En terecht, natuurlijk. Want we hebben het hier over geknikker met grondrechten.
 
Bij het NPO-programma Op1 liet GroenLinks-leider Jesse Klaver gisteren weten dat het kabinet hem én andere oppositieleiders had geprobeerd af te kopen. Als zij 2G tóch zouden steunen konden ze daar iets leuks voor terugkrijgen. Heel Twitter is woedend. En terecht, natuurlijk. Want we hebben het hier over geknikker met grondrechten.
Hypocriet. Wel instemmen met drie verlengingen van de machtigingswet en 2g en nu bij 3g pas gaan mekkeren? Laat hoor.
 
Hypocriet. Wel instemmen met drie verlengingen van de machtigingswet en 2g en nu bij 3g pas gaan mekkeren? Laat hoor.

Zo gaat dat altijd.
De kakelkippen van de VVD en andere partijen zeggen 's-avonds bij een NPO praatprogramma dat ze ergens absoluut tegen zijn en dat dat niet gaat gebeuren. De dag erna wordt er gestemd in de Tweede Kamer en dan stemmen ze voor.
De schapen horen wat er op televisie wordt gezegd, maar zien niet hoe er in de Tweede Kamer wordt gestemd. Zo worden we voor de gek gehouden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.551
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan