Nederlandse politiek

Ik weet van een getuige dat de gaswinning altijd door is gegaan, ze pompten het ondergronds weg naar het naast gelegen gebied om het daar omhoog te pompen. De getuige vertelde van zo'n pomp station dat ineens 24 per dag ging pompen
Weet ik, dat is nog steeds gas winning, en als je logisch nadenkt en de gegevens van kleine gas belletjes analyseert, rammelt het nog 25 jaar door na het stoppen van de gaswinning.
Dat de nam en de staat de boel bedonderen daar is wel duidelijk, de vraag is denk ik is dat alleen met gas of zit er meer
 
Ik weet van een getuige dat de gaswinning altijd door is gegaan, ze pompten het ondergronds weg naar het naast gelegen gebied om het daar omhoog te pompen. De getuige vertelde van zo'n pomp station dat ineens 24 per dag ging pompen
De boekhouding van de hoeveelheid weggepompt gas is in handen van de NAM dacht ik. Dus het is in feite geheim hoeveel er gepompt wordt, want niemand kan het controleren.
 
De boekhouding van de hoeveelheid weggepompt gas is in handen van de NAM dacht ik. Dus het is in feite geheim hoeveel er gepompt wordt, want niemand kan het controleren.
Hoeveel gas ze eruit trekken maakt is redelijk bekend, het duurde 20 a 25 jaar voor de bevindingen begonnen, gaan dus ook nog minimaal zolang door na het stoppen met gas winnen.
Gebeurt er nog meer naast gaswinning in die omgeving..
 
Hoeveel gas ze eruit trekken maakt is redelijk bekend, het duurde 20 a 25 jaar voor de bevindingen begonnen, gaan dus ook nog minimaal zolang door na het stoppen met gas winnen.
Gebeurt er nog meer naast gaswinning in die omgeving..
Magnesiumzoutwinning of doel je nog op iets anders?
 
Weet ik, dat is nog steeds gas winning, en als je logisch nadenkt en de gegevens van kleine gas belletjes analyseert, rammelt het nog 25 jaar door na het stoppen van de gaswinning.
Dat de nam en de staat de boel bedonderen daar is wel duidelijk, de vraag is denk ik is dat alleen met gas of zit er meer
Precies dat zeg ik ook altijd. Het heeft 30 jaar geduurd voor de aardbevingen kwamen dus na het stoppen met gas oppompen beeft het in Groningen ook nog 30 jaar door.
 
Laatst bewerkt:
"Nu snap ik het. Hugo wist al van tevoren dat hij minister van wonen ging worden en heeft daarom alle winkels en horeca kapot gemaakt. Alleen maar zodat er woningen van gemaakt konden worden."

 

Bijlagen

  • woningen3.jpg
    woningen3.jpg
    153,8 KB · Weergaven: 6
  • woningen2.jpg
    woningen2.jpg
    124,3 KB · Weergaven: 6
  • woningen1.jpg
    woningen1.jpg
    155,1 KB · Weergaven: 6
Dame onderweg naar bordestoneelstukje 09-01-2022 in Den Haag.
Moet zich legitimeren van politie.

Dame weigert afgifte van ID en wijst agenten erop dat er toonplicht is, geen afgifteplicht.

Agenten weigerachtig over beantwoorden vraag naar hun dienstnummer. Geven deze uiteindelijk wel, maar tonen zelf niet hun ID bewijs.

Zo gaan Nederlandse agenten op dit moment te werken; vijandig en zelf niet conform de regels werkend.

Extra: Let op de ademwolken welke door de mondkappen van de agenten komen!

 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.802
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan