Nederlandse politiek

Yep, maar de volgende stap is een snelheidsbekeuring omdat je te hard gereden zou kunnen hebben....
En terecht toch, iedereen in Nederland met een auto die meer motor inhoud heeft dan 1 liter moeten ze direct 100 euro boete geven per dag, deze zwaar vervuilende snelheids monsters zo snel mogelijk van de weg af....
Misschien komt het luie NSB volk dan een keer van zijn dikke reet af
 
🤣 🤣 🤣

FVD-leider Baudet maakte deze week niet alleen de vergelijking tussen ongevaccineerden en Joden in de Tweede Wereldoorlog. Tijdens een bijeenkomst sprak hij ook zijn steun uit voor de radicaal-rechtse organisatie Police for Freedom. Die organiseerde in mei een zeer gewelddadig verlopen demonstratie in Barneveld. "Ik bewonder deze mensen en ik steun ze waar ik kan", zei Baudet over Police For Freedom.
 
Baudet zet de boel op scherp. De geschiedenis zal zijn gelijk aantonen.

Mike
Het lijkt erop dat Baudet de boel zo hoog laat oplopen dat hem de toegang tot de Kamer wordt ontzegd, waarna hij de NSB'ers openbaar aan de schandpaal kan nagelen omdat ze hem onder valse voorwendselen de Kamer uit zetten.
Het enige wat de NSB'ers daarmee bereiken is meer volgers voor Baudet
 
Kuzu is in het coronadossier idd een good guy. De rest hebben we het later wel over.
Ben ook nooit zo'n fan geweest van Kuzu en het Denk clubje, maar in de laatste decennia in NL zijn we ook continu blootgesteld aan het verdeel-en-heers principe. Wie en wat wakkerde de polarisatie aan? Moord op v Gogh door 'een enkele gek' of organisatie daarachter? Opkomst van de PVV (die het nu laat afweten) bracht nog meer tweespalt, media.. enzovoort...Nu maakt het allemaal niets meer uit, het gaat nog maar om 1 ding.
 

Nog niet, wie weet is hij er sneller dan hij denkt. Alle nieuwe wakkeren beginnen bij de cijfers die niet kloppen, daarna de buiten proportionele vrijheidsbeperkingen (daar is Kuzu nu), en als ze het mentaal aankunnen dan komt de Great Reset (en daarna hebben we nog maar even niet over).
 
Zojuist weer een mooie bijeenkomst bijgewoond van het FvD in Heerhugowaard!

Thierry stipt het hier nog even aan: het is niet goedkoop politiek scoren wat hij doet!

1637181858669.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.683
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan