Nederlandse politiek

Maakt in dit geval ff niks uit. Het gaat erom wat hij zegt in dit stuk! Hij heeft wel gelijk..'controlled opposition' of niet.
MV zegt het zelf, natuurlijk altijd over 'les autres': Contr.Opp. = 90% waarheid + 10% misleiding.
Ik lees 'm wel hoor, af en toe, maar is soms moeilijk te verteren voor mij omdat hij echt iedereen beticht van C.O.!
 
Ik ben het niet eens met de stellingname van Yernaz en Anis dat in een kapitalistische maatschappij door private ondernemingen gediscrimineerd mag worden. Discriminatie tast namelijk de vrijheid van mensen aan.

Het gaat dus ook in tegen hun filosofie dat een ieder vrij is tot het moment dat er iemand schade wordt aangedaan.
 
Ik heb de podcast niet beluisterd en ga dat ook niet doen i.v.m. tijdgebrek..in zijn algemeenheid wil ik wel kwijt dat het absoluut essentieel is dar bedrijven mogen discrimineren. Als ik een bedrijf heb, heb ik nl. het recht om te mogen kiezen wie er wel of niet in mijn bedrijf past. Anders kunnen we sollicitatiegesprekken beter meteen maar afschaffen, dan vullen we het personeelsbestand maar meteen in aan de hand van quota (zoveel blank, zoveel zwart, zoveel bruin, zoveel geel, zoveel man, zoveel vrpuw, zoveel hetero, zoveel homo, zoveel transgender, zoveel autochtoon, zoveel allochtoon, etc.), de droom van de links-progressieven. Discrimineren = onderscheid maken. Bedrijven moeten gelijke kansen bieden, geen gelijke uitkomsten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de podcast niet beluisterd en ga dat ook niet doen i.v.m. tijdgebrek..in zijn algemeenheid wil ik wel kwijt dat het absoluut essentieel is dar bedrijven mogen discrimineren. Als ik een bexrijf heb, heb ik nl. het recht om te mogen kiezen wie er wel of niet in mijn bedrijf past. Anders kunnen we sollicitatiegesprekken beter meteen maar afschaffen, dan vullen we het personeelsbestand maar meteen in aan de hand van quota (zoveel blank, zoveel zwart, zoveel bruin, zoveel geel, zoveel man, zoveel vrpuw, zoveel hetero, zoveel homo, zoveel transgender, zoveel autochtoon, zoveel allochtoon, etc.), de droom van de links-progressieven. Discrimineren = onderscheid maken. Bedrijven moeten gelijke kansen bieden, geen gelijke uitkomsten.

Mike

En ook individuen mogen discrimineren!!!

Ik val bv op blondines en het zou een rare boel zijn als ik opeens een creool toegewezen kreeg :cool:
 
Ik heb de podcast niet beluisterd en ga dat ook niet doen i.v.m. tijdgebrek..in zijn algemeenheid wil ik wel kwijt dat het absoluut essentieel is dar bedrijven mogen discrimineren. Als ik een bexrijf heb, heb ik nl. het recht om te mogen kiezen wie er wel of niet in mijn bedrijf past. Anders kunnen we sollicitatiegesprekken beter meteen maar afschaffen, dan vullen we het personeelsbestand maar meteen in aan de hand van quota (zoveel blank, zoveel zwart, zoveel bruin, zoveel geel, zoveel man, zoveel vrpuw, zoveel hetero, zoveel homo, zoveel transgender, zoveel autochtoon, zoveel allochtoon, etc.), de droom van de links-progressieven. Discrimineren = onderscheid maken. Bedrijven moeten gelijke kansen bieden, geen gelijke uitkomsten.

Mike
Misschien heb ik Yernaz verkeerd begrepen. Ik ben inderdaad tegen discriminatie obv uiterlijkheden, hobby's, levensovertuiging ed, maar ik vind wel dat bedrijven op ervaring en functionaliteit moet (kunnen) selecteren.

Wellicht te veel uit impuls geschreven mijn eerste reactie.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan