Nederlandse politiek

valt dat van hierboven nog wel onder een categorie muziek hahaha, ik hoor het namelijk niet (ik bedoel dus niet blues maar dat Dirk-Jan dj ding
Dat hangt van je definitie af, wat is muziek iets wat je op de computer maakt, of maakt je muziek met instrumenten, voor mij is dit verschrikkelijke takke herrie en geen muziek
Maar ik heb natuurlijk de pech dat ik een nog wat culturele opvoeding heb gehad 🤢 wat ik toen verschrikkelijk vond maar je moest van oma🤣🤣 je deed dat dus maar om de week, leverde 100 gulden zakgeld op destijds dat was heel veel geld toen🤣🤣🤣🤣
 
Hoe kan iemand die ontslagen is nieuwe benoemingen voltrekken?
Alles kan als je de consequenties maar accepteert. Als je in hetzelfde team zit als de rechter is het helemaal een fluitje van een cent. Er zijn namelijk geen consequenties. Pols noemt het een 'rechtsvrije zone'...

In de Viruswaarheid uitzending van afgelopen dinsdag vertelde hij over de aangifte tegen 3 rechters.Voorbeeld: zowel eisers als gedaagden waren het er over eens dat de injecties zich nog in onderzoeksfase 3 bevinden. Toch schrijft de rechterlijke macht in het vonnis dat het niet om een experimenteel middel gaat. Dit kan natuurlijk niet. Een rechter die zelf een 'feit' verzint.

Er is met de rechterlijke macht, die openlijk kleur bekent, een extra tegenstander opgestaan. Kan me voorstellen dat dit politici vertrouwen geeft om de staatsgreep verder vorm te geven. Criminaliteit werkt namelijk ook op basis van vertrouwen. Een drugsdealer zal eerst een kleine partij leveren om te testen. Pas als alle seinen op groen staan komt de 'echte' deal.

De seinen om de machtsgreep te intensiveren... die staan in ieder geval op fel groen. Al zou het licht op oranje springen zal men niet remmen maar toch nog op het gaspedaal trappen.

PS: ik weet dat je vraag retorisch bedoeld is.
 
Dit doet me toch denken aan andere landen waar dictaturen zijn.
Als mensen de straat opgaan om te protesteren worden ze opgepakt en veroordeeld op gronden die nergens op slaan . Met een beetje pech worden ze jaaaren opgesloten en ook nog eens mishandeld.
We zijn nu ook een DICTATUUR. dus waar hebben we het over.
 
Dit doet me toch denken aan andere landen waar dictaturen zijn.
Als mensen de straat opgaan om te protesteren worden ze opgepakt en veroordeeld op gronden die nergens op slaan . Met een beetje pech worden ze jaaaren opgesloten en ook nog eens mishandeld.
We zijn nu ook een DICTATUUR. dus waar hebben we het over.
Shohreh Feshtali trekt niet voor niets de parallel met Iran toen de ayatollahs de macht overnamen van de sjah. Daar kan ik me wel in vinden.
 

Kaag blijft erbij: niet samen regeren met de ChristenUnie​

..coalitie wil van haar partij met VVD, CDA, PvdA en GroenLinks.
..Kaag benadrukt in het AD dat het roer om moet.
..Kaag doelt daarbij onder meer op het klimaatbeleid, onderwijs, de rechtsstaat en Europa.
..D66 doorgaan met de wet voltooid leven,

Ja, zo lopen de voor ons bekende hazen!

Dorothé
 

Kaag blijft erbij: niet samen regeren met de ChristenUnie​

..coalitie wil van haar partij met VVD, CDA, PvdA en GroenLinks.
..Kaag benadrukt in het AD dat het roer om moet.
..Kaag doelt daarbij onder meer op het klimaatbeleid, onderwijs, de rechtsstaat en Europa.
..D66 doorgaan met de wet voltooid leven,

Ja, zo lopen de voor ons bekende hazen!

Dorothé
Wie gelooft er nog dat twee partijen van de gevestigde orde de bestuurscultuur van deze orde gaan veranderen?
Net een lekke fietsband waar een klein gaatje in zit, maar iemand toch steeds nieuwe lucht inpompt. Je kan er eventjes mee vooruit, maar de irritatie zal terugkeren tot de band vervangen wordt.
 
Wie gelooft er nog dat twee partijen van de gevestigde orde de bestuurscultuur van deze orde gaan veranderen?
Net een lekke fietsband waar een klein gaatje in zit, maar iemand toch steeds nieuwe lucht inpompt. Je kan er eventjes mee vooruit, maar de irritatie zal terugkeren tot de band vervangen wordt.
Ja ok, maar in dit geval is het iets anders.
Dit is geen fietsband met een gaatje, dit is een ventiel zonder fietsband pompen tot je een ons weegt.
Met kaag aan de macht mag je kiezen quackcin of euthanasie, e auto of fiets, warmtepomp of trui, GMO vreten of honger.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.134
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan